Remmen V70 TDI

Gestart door thecrew, 09-05-2004 22:19:19

Vorige topic - Volgende topic

thecrew

Mijn dealer heeft aangegeven dat ik bij de volgende beurt nieuwe schijven moet hebben. Nou heb ik via de zoekfunctie diverse topics bekeken en zie door de bomen het bos niet meer. Wie kan mij adviseren welke schijven en remmen te monteren. Via een sleuteldag? Of kan iemand dit doen? Of via de dealer de standaard schijven monteren? Het laatste heb ik denk ik liever niet, want ik ben niet echt onder de indruk van de remcapaciteiten van deze schijven en blokken.

855-Champagne

Is via de sleuteldag goed te doen, moet alleen weten wat je wilt.

s©ub@

... en geduld hebben tot oktober ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Jeroentjuh

Thuis ook goed te doen...

Kijk eens op http://www.dutchpowertrading.nl voor leuke remschijfjes......

thecrew

:o :o Wat een prijzen zeg :o :o

bover

Citaat van: thecrew op 09-05-2004 22:19:19
Mijn dealer heeft aangegeven dat ik bij de volgende beurt nieuwe schijven moet hebben. Nou heb ik via de zoekfunctie diverse topics bekeken en zie door de bomen het bos niet meer. Wie kan mij adviseren welke schijven en remmen te monteren. Via een sleuteldag? Of kan iemand dit doen? Of via de dealer de standaard schijven monteren? Het laatste heb ik denk ik liever niet, want ik ben niet echt onder de indruk van de remcapaciteiten van deze schijven en blokken.

Bovenstaand geldt nu voor mij. Ik rij 40000km per jaar en veel met caravan.  Ik zie   ook door de bomen het bos niet meer.
Vraag 1: Is beter om andere schijven voor te monteren dan de standaard?
Vraag 2: Welke doen het iets beter dan de standaard en zijn gunstig geprijsd.

Indien mogelijk wil ik dat graag doen op sleuteldag als iemand mij Heeeeel veel kan helpen.

bob ::)

denkweb

Heb geen klachten over de originele remblokken en schijven die onder mijn Tdi zitten, als je er geen hoge eisen aan stelt heb je hier meer als voldoende aan voor nomraal gebruik. Hoge snelheden rijdt je er niet steevast mee, moet wel zeggen dat de remcapaciteiten van een 850 standaard niet een van de sterke kanten van de auto is... Als je er geld voor over hebt zijn er uiteraard prima alternatieven te vinden.