Meeting topsnelheid in Duitsland

Gestart door grijzev70tdi, 21-04-2011 21:42:03

Vorige topic - Volgende topic

T-5R Jorn

Citaat van: petrolhead op 16-05-2011 19:41:52
Citaat van: petrolhead op 16-05-2011 19:29:32
Als niet met een V50 D aankomt, heb je de hele dag nog. ;D

Ik kijk even wat er allemaal speelt qua meetings e.d. en dan kies ik een datum.
Je hoeft je niet op te geven of iets degelijks. ik zie wel wie er bij de Gulf staat zondag om 08.00 uur.

Voorstel is dat we om de twee minuten vertrekken vanaf het gulfstation. Ik hoor het daar wel wat we definitief doen. Als we elkaar maar niet lopen op te fokken!

De keuze is gevallen op zondag 3 juli a.s. om 08.00 uur.
Hopenlijk kan ik met een aantal forummers de topsnelheid bereiken. Zelf ben ik niet verder gekomen dat 255 km/u (GPS iets minder). De rek was er overigens nog niet uit.

Lijkt mij een prima datum en heb op dit moment nog niks anders in de agenda staan, dus waarschijnlijk ben ik er op die zondag bij(als ik zo vroeg me bed uit kan komen ;D )
Maar nog ff voor de duidelijkheid, de Gulf die jij bedoeld, dat is tankstation Oudbroeken(langs de A12) t.h.v Duiven/Zevenaar?

( edit: typo)
MY RIDE 855 DOP T-5R

antraciet

Het wegdek van de 31 is stukken beter, plus dat er minder Nederlanders rijden. Minder kans dat je telkens in de ankers moet omdat niemand in zijn spiegels kijkt  :eusa_wall:

petrolhead

Citaat van: T-5R Jorn op 16-05-2011 19:50:10
Citaat van: petrolhead op 16-05-2011 19:41:52
Citaat van: petrolhead op 16-05-2011 19:29:32
Als niet met een V50 D aankomt, heb je de hele dag nog. ;D

Ik kijk even wat er allemaal speelt qua meetings e.d. en dan kies ik een datum.
Je hoeft je niet op te geven of iets degelijks. ik zie wel wie er bij de Gulf staat zondag om 08.00 uur.

Voorstel is dat we om de twee minuten vertrekken vanaf het gulfstation. Ik hoor het daar wel wat we definitief doen. Als we elkaar maar niet lopen op te fokken!

De keuze is gevallen op zondag 3 juli a.s. om 08.00 uur.
Hopenlijk kan ik met een aantal forummers de topsnelheid bereiken. Zelf ben ik niet verder gekomen dat 255 km/u (GPS iets minder). De rek was er overigens nog niet uit.

Lijkt mij een prima datum en heb op dit moment nog niks anders in de agenda staan, dus waarschijnlijk ben ik er op die zondag bij(als ik zo vroeg me bed uit kan komen ;D )
Maar nog ff voor de duidelijkheid, de Gulf die jij bedoeld, dat is tankstation Oudbroeken(langs de A12) t.h.v Duiven/Zevenaar?

( edit: typo)

idd de gulf genaamd Oudbroeken.

Sbv

Citaat van: petrolhead op 16-05-2011 19:05:22
Citaat van: Sbv op 16-05-2011 18:13:12
Is de 31 niet makkelijker dan, wel wat verder weg, maar toch

De 31? ken ik niet.
De A31 loopt evenwijdig aan de Nederlandse grens vanaf Emden tot net voor Bottrop.
Zou dan bij Oldenzaal afspreken en dan op het gemak naar Schuttdorf rijden en dan kan je naar boven of beneden de A31 op.
Wil je echt rust zal je vanaf groningen moeten of bijv nabij Emmen.

Ander redelijk rustig alternatief is misschien de A57 (Boxmeer richting Duisburg)

petrolhead

Citaat van: antraciet op 16-05-2011 19:59:19
Het wegdek van de 31 is stukken beter, plus dat er minder Nederlanders rijden. Minder kans dat je telkens in de ankers moet omdat niemand in zijn spiegels kijkt  :eusa_wall:

Kan zijn Antraciet. Omdat we juist vroeg ontmoeten/rijden verwacht ik weinig verkeer en de weg is op zich goed. De E31 ken ik niet goed; zal dus wel een biljartlaken zijn.
We kunnen altijd een rondje rijden en dan uiteindelijk op de E31 uitkomen. ;D

Mijn bedoeling is overigens dat we niet nog eens 7 pagina's er over praten en niets doen.

petrolhead

Citaat van: Sbv op 16-05-2011 20:16:56
Citaat van: petrolhead op 16-05-2011 19:05:22
Citaat van: Sbv op 16-05-2011 18:13:12
Is de 31 niet makkelijker dan, wel wat verder weg, maar toch

De 31? ken ik niet.
De A31 loopt evenwijdig aan de Nederlandse grens vanaf Emden tot net voor Bottrop.
Zou dan bij Oldenzaal afspreken en dan op het gemak naar Schuttdorf rijden en dan kan je naar boven of beneden de A31 op.
Wil je echt rust zal je vanaf groningen moeten of bijv nabij Emmen.

Ander redelijk rustig alternatief is misschien de A57 (Boxmeer richting Duisburg)

Heren
Als iemand een beter alternatief heeft; prima.
Al we maar wat doen met het mooiste en minst drukke autobahn.

Stel dan wel voor dat we de titel aanpassen als we eruit zijn anders wordt het wel verwarrend. En dat is dan wel jammer voor de forummers die wel erbij willen zijn maar niet alles lezen.

maartendeb

Heh jammer, 3 Juli kan ik niet, so for me the flyer does not go up.

antraciet

Doen we het toch zo:

Voorstel meeting laat iedereen zijn voorkeur aangeven

3  vroeg in de ochtend

of 10 juli tegen 11.00  ;D

A12 en verlengde of de 31 bij Oldenzaal

Peltrolhead            3 juli                   A12

;)

henry classic v70

Citaat van: maartendeb op 16-05-2011 20:28:50
Heh jammer, 3 Juli kan ik niet, so for me the flyer does not go up.

That's the truth like a cow......... ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Starbuck

Sorry gasten, 3 Juli past niet in de agenda.
Good luck overigens, had er graag bij willen zijn.

T-5R Jorn

Citaat van: antraciet op 16-05-2011 19:59:19

Het wegdek is i.d.d beter(e35 is veel betonplaatbasis), maar over het algemeen is het wel rustiger op de E35.
Die Nederlanders heb je overal zelfs diep Duitsland in kom je ze nog tegen :eusa_wall:

btw de E35, die over gaat in de 3 komt uiteindelijk uit op de 31 :eusa_think:

Citaat van: antraciet op 16-05-2011 20:31:56
Doen we het toch zo:

Voorstel meeting laat iedereen zijn voorkeur aangeven

3 of 10 juli

A12 en verlengde of de 31 bij Oldenzaal

Peltrolhead            3 juli                   A12

T-5R Jorn              3 juli                   A12
MY RIDE 855 DOP T-5R

elianmars

Eigenlijk ben ik niet van plan om even vanuit Curacao terug te komen om de topsnelheid te meten  :eusa_shifty: ;D

Starbuck

Citaat van: elianmars op 16-05-2011 20:43:20
Eigenlijk ben ik niet van plan om even vanuit Curacao terug te komen om de topsnelheid te meten  :eusa_shifty: ;D

Ge zou nen dikke zot zijn  als ge dat zou doen, onnozel manneke...

;)

;D ;D

Taranis

Citaat van: elianmars op 16-05-2011 20:43:20
Eigenlijk ben ik niet van plan om even vanuit Curacao terug op zondag om 4.45 uit bed te komen om de topsnelheid te meten  :eusa_shifty: ;D

Better luck next time ;)

V70 classic

3 Juli dan staat er Braderie op de kalender  ??? .
eens kijken of ik er verplichtingen heb, zo nee heeft heel het gezin een topdag  :evil: .
Jullie horen er nog van.

grts Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.