koplamp KAN OP SLOT

Gestart door franklin, 21-04-2011 23:28:02

Vorige topic - Volgende topic

franklin

hallo allen,

ik heb een vraag ik heb deze koplampen in mijn volvo zitten

http://www.europeantuning.nl/shop/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=580&category_id=99&option=com_virtuemart&Itemid=2

hier heb ik ook xenon op maar ik heb nu een probleem de lamp aan de bestuurders kant schijnt heel vel vergeleken met de bijrijders kant ik heb de lampen moeten vervangen omdat er een schommeling in zat ( aangehouden bij een controle
)terwijl de lamp er goed en op de juiste manier in zit kan het zien dat de lens niet helemaal meer 100% is

nog meer mensen met deze lampen en met het zelfde probleem

gr franklin

-D©©©L-

Ik heb deze lampen ook in m'n 850 zitten, met Xenon. Geen enkel probleem.

Deze lamp armaturen hebben geen lenzen aan boord, alleen een frontglas.
Wat bedoel je met een schommeling ?

UserID6342

Hier idem, ook geen enkel probleem.

franklin

het probleem is inmiddels verholpen waarschijnlijk zat de lamp er niet goed in tijdens de apk laten controleren en alles was in orde

maar in ieder geval bedankt

kan op slot

-D©©©L-

Citaat van: franklin op 21-04-2011 23:28:02
hallo allen,

ik heb een vraag ik heb deze koplampen in mijn volvo zitten

http://www.europeantuning.nl/shop/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=580&category_id=99&option=com_virtuemart&Itemid=2

hier heb ik ook xenon op maar ik heb nu een probleem de lamp aan de bestuurders kant schijnt heel vel vergeleken met de bijrijders kant ik heb de lampen moeten vervangen omdat er een schommeling in zat ( aangehouden bij een controle
)terwijl de lamp er goed en op de juiste manier in zit kan het zien dat de lens niet helemaal meer 100% is

nog meer mensen met deze lampen en met het zelfde probleem

gr franklin

Citaat van: franklin op 11-10-2011 15:36:02
het probleem is inmiddels verholpen waarschijnlijk zat de lamp er niet goed in tijdens de apk laten controleren en alles was in orde

hmm, ok.

daytonawim

kan op slot

Dat kan je toch zelf doen !

-D©©©L-

Citaat van: daytonawim op 11-10-2011 15:55:46

kan op slot

Dat kan je toch zelf doen !

Waarom op slot, mocht dezelfde klacht bij een ander actueel worden dan is er een topic om aan te haken.