turbo 19T wat is de volgende stap ??

Gestart door mr_zwanenburg, 24-04-2011 15:32:12

Vorige topic - Volgende topic

vanderputtens

Kronenburg doet altijd al veel VAG en haalt daar goede resultaten uit!

Zag ooit eens een 240 met zowel charger als turbo daar meen ik...of vergis ik me nu?

V70 classic

Citaat van: vanderputtens op 28-04-2011 12:47:24
Kronenburg doet altijd al veel VAG en haalt daar goede resultaten uit!

Zag ooit eens een 240 met zowel charger als turbo daar meen ik...of vergis ik me nu?

Zou kunnen.
Is heel interresant voor een breed werkgebied.
Verder weet ik het niet zo.
Veel komt uit dat 500 Pk topic.

Ik volg dat verder niet zo.

Ik kreeg het er met Marc over en die wist er ook al van.
Ze hebben een Q7 gestript meen ik.
Maar goed over dit project weet ik niet zo veel.
Zou leuk zijn als Extreme weer eens een topic opende.

grts
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

BaRRaCuDa

Het begint voor mij persoonlijk een beetje te veel als visserslatijn te klinken, ik volg het niet meer zo   ::) ;D

arjenT5R

Wordt er alweer niet goed van kan je uberhaupt zelfstandig een wiel wisselen?
huuuh V8 whoooo 5000 pk met gemak oooohh grote banden
je zundapp liep zeker ook 200?

bla bla bla bla
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

vanderputtens

Ook ik ben enigzins sceptisch maar ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom er meteen zo denigrerend en lullig gereageerd moet worden...?

Stel, al is hetgeen de TS te berde brengt overdreven of zelfs onwaar (ik neem overigens geen van beide stellingen in!) dan nog kan het leiden tot een leuke en nuttige discussie.

grijzev70tdi

En daar ben je aardig goed in, discussie's maken ;D ::)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Misha

Citaat van: vanderputtens op 28-04-2011 21:11:32
Ook ik ben enigzins sceptisch maar ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom er meteen zo denigrerend en lullig gereageerd moet worden...?

Stel, al is hetgeen de TS te berde brengt overdreven of zelfs onwaar (ik neem overigens geen van beide stellingen in!) dan nog kan het leiden tot een leuke en nuttige discussie.

Zeker, zeker, niets leuker dan elke 6 maanden een nuttige discussie over hetzelfde onderwerp. :D

Zo leuk  :D :D zelfs dat we de zoekfunctie onbruikbaar gemaakt hebben, stel je voor dat mensen dat eerst zouden gebruiken of wat zouden lezen !

Dan zouden we heel wat leuke en nuttige discussies missen  :eusa_drool: en dan zouden we terug moeten vallen op lezen wat er al vaker over geschreven is door mensen die weten waarover het gaat en dat willen we niet.  :eusa_snooty:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

vanderputtens

Tja, als iedereen zich enkel en alleen verlaat op de zoekfunctie en er nooit meer iets nieuws wordt gedeeld dan lijkt me dat nogal beperkend.

Nieuw topic, nieuwe posts, nieuwe meningen, nieuwe invalshoeken.

Misschien zijn er wel mensen die goede tips hebben, nieuwe ervaringen hebben opgedaan en soms kan het ook gewoon leuk zijn om je fantasie de vrije loop te laten en een beetje te theoriseren met z'n allen...niks mis mee toch?

Ik ben nog altijd erg benieuwd naar de nitrous 'voor de intercooler'  ;D

vanderputtens

Haverbak...voor extra paardekracht  ;D

Wout309t

Echt, wat een belachelijk kroegpraat-topic is dit aan het worden zeg...

@ Marc: Zijn toerenbegrenzer zal wel verlegd zijn naar 11k rpm, snap dat dan.
2011 V70 2.0T R-Design MT

arjenT5R

Citaat van: vanderputtens op 28-04-2011 21:11:32

Je bent nog verbaasd ook?

edit: og god vanderpruttel er ook nog bij je zal het vast goed met hem kunnen vinden!

edit2: mijn god die vent zit er overal! aaaaaaargh!

vanderputtens

Ik ben zeker verbaasd: ik zie namelijk niet in wat de TS je misdaan heeft om zo'n reactie van je te krijgen?

arjenT5R

Citaat van: vanderputtens op 28-04-2011 21:29:22
Ik ben zeker verbaasd: ik zie namelijk niet in wat de TS je misdaan heeft om zo'n reactie van je te krijgen?

Jij snapt er toch geen zak van

rappendaf

Citaat van: mr_zwanenburg op 24-04-2011 15:32:12
weet iemand wat ik kan monteren in plaats van mijn 19 T turbo ??
ik ben niet geheel tevreden over de 370 voorwiel pk,s die ik er nu uithaal
de auto wordt een beetje lui boven de 250kmpu
iemand ervaring met grotere turbo,s ????
is dit de turbo die je aanbied in het te koop topic ?dan moet dat nogal een kanon zijn 370 pk stationair                                                                                                                                                       .« Gepost op: 02-08-2015 18:26:32 »   
te koop zo goed als nieuw heeft alleen stationair gedraaid
nieuwprijs 900euro nu 650euro
TD04HL-19T-7 MFD japan
850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T