Motor verwarmer plaatsen, benzine verbruik 0L

Gestart door NinaPaul, 25-04-2011 12:51:11

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

haasje

Hoeveel korter zou mijn auto (met vialle ams) op benzine kunnen lopen als hij nu doet?

Ludo

Citaat van: haasje op 26-04-2011 22:16:59
Hoeveel korter zou mijn auto (met vialle ams) op benzine kunnen lopen als hij nu doet?

Niet eens een fractie van een seconde.  ;)

;D

haasje

Citaat van: Ludo op 26-04-2011 22:19:26
Citaat van: haasje op 26-04-2011 22:16:59

Niet eens een fractie van een seconde.  ;)

;D

Volgens mij kan een ams systeem niet korter op benzine lopen dan hij nu doet, Enige wat nog benzine zou besparen is starten op lpg.

Ludo

Precies.
Het benzineverbruik door de start met een AMS, of andere installatie is zo al te verwaarlozen.
Waarom zou je in hemelsnaam dat nog willen verkorten?.
Degene die denkt dat ie beterkoop uit komt, door besparing van die ene tank, komt bedrogen uit alstie benzinepomp, verdroogde benzineleidingen en filters mag gaan vervangen.
Als het wérkelijk niks meer mag kosten, is een advies als neem een fiets, beter op zijn plaats dan dit soort idiote uitvindingen, dan heb je tenminste ook geen lpg en onderhoud kost meer.  ::) :eusa_doh:

NinaPaul

Citaat van: Ludo op 26-04-2011 22:36:08
Precies.
Het benzineverbruik door de start met een AMS, of andere installatie is zo al te verwaarlozen.
Waarom zou je in hemelsnaam dat nog willen verkorten?.
Degene die denkt dat ie beterkoop uit komt, door besparing van die ene tank, komt bedrogen uit alstie benzinepomp, verdroogde benzineleidingen en filters mag gaan vervangen.
Als het wérkelijk niks meer mag kosten, is een advies als neem een fiets, beter op zijn plaats dan dit soort idiote uitvindingen, dan heb je tenminste ook geen lpg en onderhoud kost meer.  ::) :eusa_doh:

Niet helemaal mee eens, ik adviseer altijd WEL benzine te rijden. Maar dan niet voor een koude start/olie verzuring, alsook het grotere verbruik bij koude motor. Dus je kan met warme motor dus 50% benzine besparen terwijl de benzine rij-tijd gelijk blijft.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz