Gum Ball 3000

Gestart door reneetje, 11-05-2004 00:11:04

Vorige topic - Volgende topic

Boom

die 360 Spider is toch niet zo bijzonder daar? ;)
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

mehn

Citaat van: Boom op 12-05-2004 00:18:09
die 360 Spider is toch niet zo bijzonder daar? ;)

Die TVR Tuscan wel, ik kan het hier misschien beter niet zeggen, maar dat is de enige auto waar ik zelfs mijn 850 op zou inruilen  ;)

Of zou ik ze dan alletwee houden  :-\ ???

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Boom

Citaat van: mehn op 12-05-2004 09:27:32

Die TVR Tuscan wel, ik kan het hier misschien beter niet zeggen, maar dat is de enige auto waar ik zelfs mijn 850 op zou inruilen  ;)

Die Enzo Ferrari ziet er ook best aantrekkelijk uit hoor :P
Wie remt, verliest...

Ingrid

[

alletwee alletwee!!  ;D ;D
Volvo is a girls best friend...

konniekip

Vooral www.kimble.org is bizar. Die dikke duitser is gewoon miljardair met eigen prive vliegtuig. Laat gewoon velgen komen overvliegen... Lees het verhaal maar eens op zn site.

ed

Niet zo bescheiden hoor. Een Tuscan is toch echt wel het einde! Wat een auto is dat. Als je dat hoort lopen klinkt een 850 zonder uitlaat nog zielig.
Maar ja... al die afvallende onderdelen...
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Boom

Citaat van: konniekip op 12-05-2004 10:18:05
Vooral www.kimble.org is bizar. Die dikke duitser is gewoon miljardair met eigen prive vliegtuig. Laat gewoon velgen komen overvliegen... Lees het verhaal maar eens op zn site.

Maar hij heeft al heel lang geen nieuwe foto's meer geplaatst... althans niet toen ik op zijn site keek een maand geleden ongeveer. Wel een veel te (dikke) vervelende gast.   ;D
Wie remt, verliest...

Paul_H

Citaat van: konniekip op 12-05-2004 10:18:05

Man is 2 jaar geleden opgepakt in Singapore, maar hij liep afgelopen Woensdag toch in Parijs, en had een CL600 met 600pk (door brabus) Vriendje van me heeft hem daar aangesproken. Schitterende vent met een jasje met korte mouwen en altijd zijn golfschoenen aan.

Maar hoe hij nu verder vrij is en dergelijke ... niet durven vragen ;-)
Maar als je ook kijkt op zijn site... Laatste foto's zijn van 2001

Reitse

Citaat van: ed op 12-05-2004 14:21:07

Niet zo bescheiden hoor. Een Tuscan is toch echt wel het einde! Wat een auto is dat. Als je dat hoort lopen klinkt een 850 zonder uitlaat nog zielig.
Maar ja... al die afvallende onderdelen...
Ik zeg TopGear afgelopen zondag: Aston Martin DB9....

Paul_H

You want to see it again?

Reitse

Als ik geen modem had... ;)

HaRdCoRe-WeZ

Die staat op de HD en blijft er ook. Geweldig. En ja, het geluid is mooi...maar niet super. Als het meezit zit ik over een week of 5 zelf in een TVR...er is dan btw een hele mooie race ca. 220km ten Zuid-Westen van Parijs....keep you posted.

ed

Vertel ons meer! Hoe komt zo'n broekie als jij in een TVR ;D
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Roy_Heitzer

Citaat van: ed op 13-05-2004 10:54:06
Vertel ons meer! Hoe komt zo'n broekie als jij in een TVR ;D

Ik denk dat ik het al weet,Ik dacht alleen dat er eerst sprake was van een Elise??
Volgens mij zit ik er niet veel naast ,of wel Wez......................