Ervaring veerpootlager + veerpootrubber

Gestart door sjarrel2, 26-04-2011 10:52:49

Vorige topic - Volgende topic

sjarrel2

Hallo,

Heeft iemand ervaring met dit http://tiny.cc/yvbt8 setje veerpootlagers + rubbers? Voor 123$ ex. evt. heffing heb je ze in huis. Als je 40$ heffing rekent, zit je op nog geen 110,- Euro. Scheelt nogal met een originele set.

Gr,

Joeri

Ja, niet doen. Bij mij is na een jaar het hele rubber doorgescheurd. Koop origineel of versterkt van IPDusa. Uiteindelijk is dit echt duurkoop...
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

sjarrel2

Ok, da's nuttige informatie. Was het veerpootlager van dezelfde kwaliteit?

Gr,

Joeri

Tja, das moeilijk oordelen, het lager deed zijn werk. Ook het rubber kan een maandagochtend model zijn geweest. Moet zeggen dat het nu met alles origineel strakker stuurt dan voorheen. Maar goed, toen had ik een rubber wat op half 7 hing  :eusa_doh:

maartendeb

Joeri je bent niet helemaal fair naar je rubber he. Zonder die metalen ring bovenop je bumpstop houdt geen enkel veerpootrubber het lang uit denk ik :eusa_shifty:

Joeri

Citaat van: maartendeb op 26-04-2011 11:59:17
Joeri je bent niet helemaal fair naar je rubber he. Zonder die metalen ring bovenop je bumpstop houdt geen enkel veerpootrubber het lang uit denk ik :eusa_shifty:
Ik denk dat het weinig had uitgemaakt hoor... De metalen bus van het rubber leunde op de poot, ipv op de ring. Links was ook nog intact  :-\ Het heeft voor de levensduur niet geholpen inderdaad.  ;)

V70geRwin

Ff zoeken op ebay dld, daar krijg je wel lagers en rubbers voor 100 t setje.

sjarrel2

Hmm, ebay dld levert dit resultaat op: http://tiny.cc/ixfzv. Volgens mij geen originele. Denk dat het toch een origineel setje uit de states wordt.

Gr,

Ludo

Citaat van: sjarrel2 op 26-04-2011 10:52:49
Als je 40$ heffing rekent, zit je op nog geen 110,- Euro. Scheelt nogal met een originele set.

Gr,

Appels en peren vergelijken oke, maar als je vraagt naar kwaliteit, maak je jezelf wat wijs...
;)

sjarrel2

Citaat van: Ludo op 26-04-2011 20:46:15
Als je 40$ heffing rekent, zit je op nog geen 110,- Euro. Scheelt nogal met een originele set.

Gr,

Appels en peren vergelijken oke, maar als je vraagt naar kwaliteit, maak je jezelf wat wijs...
;)

Ik maak mezelf gelukkig niets wijs, daarom vraag ik ook anderen om hun mening....;) Maar zoals gezegd, het wordt ws. een origineel setje van FCPgroton, scheelt alsnog wat met nl-prijzen.

Gr,

M a r c

Het gezegde "alle waar naar zijn geld" gaat hier meestal op.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Ludo

Citaat van: sjarrel2 op 27-04-2011 08:53:34
Citaat van: Ludo op 26-04-2011 20:46:15

Gr,

;)

Ik maak mezelf gelukkig niets wijs, daarom vraag ik ook anderen om hun mening....;) Maar zoals gezegd, het wordt ws. een origineel setje van FCPgroton, scheelt alsnog wat met nl-prijzen.

Gr,

Vermeld dan duidelijk dat je origineel wil.
Ze gebruiken in advertenties vaker OEM nummers als referentie, bij bestelling krijg je dan aftermarket....  :eusa_doh:
Of het dan nog goedkoper is, is een andere vraag.  ;D

daytonawim

Heffing hoef je volgens mij niet eens te betalen, als je onder de 150 piek blijft, wel kan je de BTW nog krijgen.

haasje

De heffing krijg je als je in een niet eu land koopt. Vrijstelling voor niet eu landen is €22.

-D©©©L-

Citaat van: haasje op 27-04-2011 10:31:16
De heffing krijg je als je in een niet eu land koopt. Vrijstelling voor niet eu landen is €22.

150 euro. en de heffing is meestal niet meer dan 3,5% van het aankoop bedrag + transport (afhankelijk van het soort product).
Mochtje pakketje er tussenuit gehaald worden dan krijg je ook nog inklaringskosten voor je kiezen.
En natuurlijk altijd BTW over het geheel.