3 inch downpipe zonder kat: Ferrita of custom made by eps

Gestart door gary, 28-04-2011 20:09:30

Vorige topic - Volgende topic

BaRRaCuDa

Nog een voordeeltje als je hem bij EPS laat maken, neem je ooit een andere turbo dan zullen ze de flens vast en zeker voor je kunnen aanpassen. Neem je een Ferrita dan moet je hem waarschijnlijk verkocht zien te krijgen...

Ik meen dat Marc me vertelde dat een 13G downpipe ook op een 19T past en dat de 19T zowel te krijgen is met schuine en rechte flens.... :eusa_think:

MVeldhuis

Citaat van: BaRRaCuDa op 30-04-2011 08:50:24
Nog een voordeeltje als je hem bij EPS laat maken, neem je ooit een andere turbo dan zullen ze de flens vast en zeker voor je kunnen aanpassen. Neem je een Ferrita dan moet je hem waarschijnlijk verkocht zien te krijgen...

Ik meen dat Marc me vertelde dat een 13G downpipe ook op een 19T past en dat de 19T zowel te krijgen is met schuine en rechte flens.... :eusa_think:

Een Ferrita is ook gewoon te verslijpen/lassen hoor :D

BaRRaCuDa

Ja snap ik, maar de EPS is al goedkoper in aanschaf en als je hem daar koopt zullen ze er ook niet moeilijk over doen om hem aan te passen  ;)

gary

Ze maken voor mij bij eps een downpipe voor 450,- inc. montage en btw. (heb het bedrag vast laten leggen want ik wil geen verrassingen achteraf in hun voordeel)
Vanaf de kat vind ik het behoorlijk duur! Tussen de 850,- en 1000,- euro.

M a r c

Nee, heb ik je nooit verteld want een 13G dp past alleen nog op een 16T en 18T met rechte flens. Een 16T en 18T zijn er ook met schuine flens maar een 19T is er alleen met schuine flens.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: BaRRaCuDa op 30-04-2011 11:32:47
Ja snap ik, maar de EPS is al goedkoper in aanschaf en als je hem daar koopt zullen ze er ook niet moeilijk over doen om hem aan te passen  ;)

Dat zullen ze nergens doen.... maar het zal overal geld kosten.

info@europeantuning.nl

wepster

en anders zijn er altijd mensen hier op het forum die hem pas kunnen maken voor je ;D

BaRRaCuDa

Citaat van: M a r c op 30-04-2011 17:40:03

Nee, heb ik je nooit verteld want een 13G dp past alleen nog op een 16T en 18T met rechte flens. Een 16T en 18T zijn er ook met schuine flens maar een 19T is er alleen met schuine flens.

Ohw......sorry  :eusa_shifty: dan weet ik ook niet waarom ik dat dacht....

M a r c

Citaat van: wepster op 30-04-2011 18:33:42
en anders zijn er altijd mensen hier op het forum die hem pas kunnen maken voor je ;D

Gratis?

info@europeantuning.nl

BenC70ES

Citaat van: M a r c op 30-04-2011 17:40:03

Op mijn auto zit een 13G met schuine flens...  zoals ik een paar posts terug al zei  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

wepster

Citaat van: M a r c op 30-04-2011 20:03:31
Citaat van: wepster op 30-04-2011 18:33:42

Gratis?

voor niets gaat de zon op maar het is altijd goedkoper dan EPS  ;)

knip

voor niets gaat de zon op(en onder) maar het is altijd goedkoper dan EPS  ;)
[/quote]

rvs toch?? :eusa_whistle:

wepster

Citaat van: knip op 30-04-2011 23:42:55
voor niets gaat de zon op(en onder) maar het is altijd goedkoper dan EPS  ;)

rvs toch?? :eusa_whistle:
[/quote]

mot ik eerst mijn leverancier eens aan spreken voor nieuwe bochten en meters buis ;D

knip

wepster

Citaat van: knip op 30-04-2011 23:47:47
druk druk druk  ;)

schiet je ookniks mee op met die uitspraak van zo'n leverancier .

kun je niet verkopen naar je klanten he ;D