Ik rijd weer

Gestart door BartRas, 13-05-2004 10:49:41

Vorige topic - Volgende topic

BartRas

Na 10 dagen heb ik m'n v70r awd weer!. Bleek opeens geen AWD meer te zijn?? Spinnende voorwielen enz. haakseoverbrenging was kapot. Gelijk maar ff distrubutie, waterpomp, versnellingsbak olie, handremkabels enz enz vervangen. en voor 2100 euro ben ik weer onderweg. Ben zeer te spreken over Hooftman Waddinxveen, echt keurig geinformeerd, perfecte prijsopgave vooraf, geen verrassingen. Gewoon zoals het hoort. Ik ga nu  op naar de 3 ton ;D
there is no substitute for PK's

Peth©oni

Top, lekker gevoel weer......

Boom

toch geen misselijk bedrag zeg  :o , maar iig fijn dat ie weer rijdt :)
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

reneetje

Citaat van: BartRas op 13-05-2004 10:49:41
Na 10 dagen heb ik m'n v70r awd weer!. Bleek opeens geen AWD meer te zijn?? Spinnende voorwielen enz. haakseoverbrenging was kapot. Gelijk maar ff distrubutie, waterpomp, versnellingsbak olie, handremkabels enz enz vervangen. en voor 2100 euro ben ik weer onderweg. Ben zeer te spreken over Hooftman Waddinxveen, echt keurig geinformeerd, perfecte prijsopgave vooraf, geen verrassingen. Gewoon zoals het hoort. Ik ga nu  op naar de 3 ton ;D

Lekker dan , zo'n R AWD ;)

Rene ;D

trap

oeps,,da's best een hoop pleuro's...maar wel fijn dat ie weer fijn rijdt....dus
Het verstand komt samen met de Volvo! Met de jaren!

855-Champagne

Heb je je lidmaatschaps geld er snel weer uit met de korting van Hooftman  :)

BenC70ES

Voor nog vele jaren zelfs  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Reitse

Mooi voor je dat je weer op niveau en goed aangedreven de weg op kan!

VliegendeBaksteen

Mooi zo. Zijn Konniekip en ik weer niet de enigen op de ringweg A10...

Peth©oni

Dat was je toch al niet....  ;)

VliegendeBaksteen

Even afgezien van gele vliegtuigen...  ;D

ineke

En een blauwe Estate ;-)

ed

twee blauwe estates dan!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Peth©oni

'k dacht al Ed, waar blijf je......  ;D

ed

Ik rijd er niet zo heel vaak meer. Ga sinds een poosje 's morgens vaak richting het zuiden (Capelle).
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!