Project 850 Turbo Estate

Gestart door THeM, 01-05-2011 17:56:49

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Gasklepsensor zit inderdaad op de gasklep.

THeM

@ All, hij loopt weer als een zonnetje na de info die Ludo gaf iemand heeft een stekkertje niet in de klik gedrukt (het beugeltje om de stekker) en heb deze even aangedrukt en voila alles werken.
Alle storingen eruit gehaald en nogmaals getest en alles draait zoals het hoort, alle A`s geven 1-1-1  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

@ Ludo special thnx for input.

PS ga zo ff stukje rijden moet het wel zeker weten  ;D ;D ;D

THeM

Sorry Jeroen, ik zie dat je ook het antwoord had :-)
Het was inderdaad de stekker die er niet op zat.
Jij ook bedankt in ieder geval, hoe meer info des te beter.

Citaat van: Jeroentjuh op 15-04-2012 15:51:49
Stekker op de gasklep vergeten....

Ludo

Mooi dat het opgelost is.
Een stukje rijden is niet nodig, tenzij je dat graag doet.  ;D

THeM

Nee klopt dat je niet hoef te rijden maar is oh zo lekker om je roffel ff te testen, en heb net nog even onder de auto gelegen en in plaats van een grote plas olie aan te treffen is hij helemaal kurk droog dus al met al denk ik missie geslaagd :-)

Citaat van: Ludo op 15-04-2012 20:44:13
Mooi dat het opgelost is.
Een stukje rijden is niet nodig, tenzij je dat graag doet.  ;D

THeM

Hoi Hoi, heb ik het ene probleem opgelost komt het andere weer op de proppen  ;D ;D ;D het houd je bezig.
Vrouwlief gisteren nog kids naar zwemles gebracht geen probleem en wil papa hem vandaag weer eens pakken niet meer starten???
Lampjes branden allemaal, startmotor loopt gewoon rond, alarm gaat erop en eraf, eigenlijk zoals het hoort, zal morgen eens op onderzoek gaan of er fouten uit te lezen zijn.
Mocht iemand een idee hebben is dat natuurlijk van harte welkom.

THeM

Ben inmiddels een paar stappen verder, de benzine komt niet bij de injectorrail?
Lijkt me 2 dingen te kunnen zijn, of de start blokkering blijft erop staan of de benzinepomp is defect.
Ben al aan het zoeken of je de blokkering kunt omzeilen want toen we hem kochten stond het alarm en blokkering uit, die heb ik zelf weer enabled omdat ik 2 handzenders gekocht had.
Maar nu moet het weer uit om te testen of dit de boosdoener is.
Als iemand het weet hoor ik het graag.

Greetz

Wout309t

Je weet van het bestaan van relais 103?
2011 V70 2.0T R-Design MT

THeM

heb net alwel onder het dashboard gekeken en daar de guard 1 module eruit getrokken maar toen deed helemaal niets het meer :-), dit is de module met een stekker aan de achterkant.
Zag net alwel een soort gelijk iets en daar gaven ze aan dat de start blokkering de startmotor uitschakel, deze gaat bij mij dus gewoon rond.
Of heeft deze 93èr een blokkering op de brandstof?
Als dit niet het geval is dan lijkt me er nog maar 1 optie en dat is de brandstof pomp, correct me if iam wrong.

Citaat van: Wout309t op 09-05-2012 19:40:01
Je weet van het bestaan van relais 103?

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

razorx

Relais 103 zit bij de zekeringen onder de motorkap.
Het relais is berucht. Als je kan solderen is doorsolderen meestal de oplossing.

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

THeM

Heeft iemand deze heel toevallig nog liggen in de buurt van Zeewolde, al is het maar voor testen.
Heb hem eruit, is van 93 dus zou defect kunnen zijn  ;)

Heb hem ff opengemaakt en zie dat er een speol in zit die een schakeling moet maken, mag ik ervan uit gaan als deze nog bij contact verspringt dat deze nog goed is of zitten er nog meer funties op dat ding?

rovelra

Je kunt hem ook tijdelijk overbruggen..
Je moet dan de twee pennen met elkaar verbinden welke NIET gelijk staan >(15 en 87)

arjenT5R

Als je  hem nu toch open hebt ff de solderingen laten vloeien met soldeerbout
en weer terug steken.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!