Polijst/poetsmachine Aldi

Gestart door Marc O., 02-05-2011 17:10:04

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Bij de Aldi momenteel in de aanbieding, een polijst/poetsmachine voor 20 Euro. Is dat iets? Kan ff geen linkje plaatsen (want mobiel aan het internetten).
...The Nile isn't just a river in Africa...

big ben

arjen850

Heb er hier nog wel 1 liggen die je gratis op mag komen halen, zegt dat genoeg :angel: ;D ;D

KIM

Ik heb er destijds een gelijk verbrand; de tweede werkt nog steeds.
Is geen spannende machine, maar voor die 20 Euro werkt het best oke.

haRtV70R

Werkt alleen om het uit te poetsen. Dus inwrijven met wax met de hand, en uitpoetsen met het machientje. Dat gaat prima. Dan heb je iig geen vegen etc. (wat je op een zwarte auto vooral snel ziet)
[move][/move]

peteRRR

Kan je om de haverklap achter die pad,s aan lopen,dingen schieten er geregeld af,.......

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

FGG

Ik heb een vergelijkbare machine gehad waarmee ik de witte regelmatig naar tevredenheid mee hebt gepoetst. Voor dat geld prima te doen!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Richard V70

heb ik gehad, 5 min gebruikt en van ellende  ??? weggegooid. zonde van het geld

arjen850

Nou nog niemand die hem komt halen? ;D Polijsten kun je absoluut vergeten, idd voor uitpoetsen zou je em kunnen gebruiken, maar dan nog ben je met de hand sneller en nauwkeuriger(mits je de goede wax gebruikt)

FGG

Citaat van: Richard V70 op 02-05-2011 17:25:36
heb ik gehad, 5 min gebruikt en van ellende  ??? weggegooid. zonde van het geld

Och:

En de witte dus ook:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Driven2Shine

Ik zeg lekker laten liggen voor dat geld en er 1 lenen van iemand die hem al jaren in een hoekje heeft liggen.

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Richard V70

http://link.marktplaats.nl/1000027142

ik heb nu zoiets. Hier heb je veel meer plezier van. Je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Als je er ééntje van Ferm neemt heb je hem al voor 45 euries, moet je natuurlijk nog wel investeren in poetspads.

Ik had tendertijd een Mitsubishi Carisma met een verweerde rode lak, die had iets meer nodig als geaaid worden.

Zoek maar eens op marktplaats naar poetsmachine

elianmars

Ik heb ook zo'n Aldi-geval gehad. Twee keer gebruikt en toen in de container geflikkerd. Wat een onding....  :eusa_snooty:

Marc O.

Hmm....lijkt me duidelijk, ik ga dat ding toch maar niet aanschaffen. Gezien de huidige staat van zowel de 940 als de S80 heb ik denk ik sowieso iets krachtigers nodig ;D Maar goed, aanstaande zaterdag is de poetsdag bij Driven2shine een mooi begin :D
...The Nile isn't just a river in Africa...