Forumtransport van Heythuysen (midden Limburg) naar Coevorden (Drenthe)

Gestart door MVeldhuis, 06-05-2011 19:10:13

Vorige topic - Volgende topic

MVeldhuis

Hoi,

Ik heb een uitlaat gekocht van Auke, probleem is alleen dat die pijp in Limburg ligt en ik in Drenthe woon.
Is er iemand die de pijp dichter bij mijn huis weet te krijgen?

Alvast bedankt!

Matthijs

henry classic v70

Misschien dat iemand die pijp vanuit de meeting in Epe verder kan transporteren.......
Dan moet íe daar wel eerst komen natuurlijk
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

spijky

Als je naar het 10 jarige 850clubmeeting in sevenum komt ben je er bijna. Of iemand neemt hem dan mee
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

MVeldhuis

ramonmartin

ik kan hem eventueel zondag wel al richting nijmegen brengen, kom bijna langs heythuysen, dus ff een stukje om zal het probleem niet zijn.

is alleen dan weer de vraag waar ik hem kan achterlaten en wie hem in nijmegen ophaalt en verder brengt, ik moet in ieder geval bij dirk zijn.

pwassink

Citaat van: ramonmartin op 06-05-2011 23:46:28
ik kan hem eventueel zondag wel al richting nijmegen brengen, kom bijna langs heythuysen, dus ff een stukje om zal het probleem niet zijn.

is alleen dan weer de vraag waar ik hem kan achterlaten en wie hem in nijmegen ophaalt en verder brengt, ik moet in ieder geval bij dirk zijn.

K zou hem niet te lang bij dirk laten liggen, die zoekt nog betonwapeningsmateriaal matthijs ..  :evil:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

MVeldhuis

Citaat van: ramonmartin op 06-05-2011 23:46:28

Dit lijkt me een goede optie, volgens mij heeft Dirk dagelijk bezoekers uit heel het land dus dan kan ie vast wel verder naar het noorden :D

Ik zal hem even vragen of hij het goed vind en dan hoor je van me.

UserID6342

Zoals al ook zojuist tegen Matthijs gezegd kan dat eventueel wel, als tie maar niet te lang blijft liggen daar het hier momenteel een flinke puinzooi is en ik alleen loop.  Een weekje ofzo is OK en heb ik ook geen problemen mee.

MVeldhuis

Dan lijkt het me beter even een andere mogelijkheid af te wachten, ik ga zondag offshore en kan maar zo 14 dagen weg zijn.
Aangezien ik niet vind dat iemand anders elke dag zijn benen hoeft te breken over mijn rommel terwijl ik lekker op zee zit.

ulkeman

als ding naar epe komt ( meeting )

kan ik hem wel mee nemen naar matthijs eventueel.... ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

MVeldhuis

Dat zou inderdaad perfect zijn ja.
Dus als er iemand naar Epe gaat die voor die tijd een keer Limburg aandoet dan zou dat heel erg mooi zijn.

joebar

Ben net pas thuis, lang weekend weg geweest, maar als hij nog naar nijmegen komt, mag je hem ook bij mij neer leggen, woon bij Dirk om de hoek

MVeldhuis

Citaat van: joebar op 08-05-2011 20:13:09
Ben net pas thuis, lang weekend weg geweest, maar als hij nog naar nijmegen komt, mag je hem ook bij mij neer leggen, woon bij Dirk om de hoek

Dat is helaas niet doorgegaan, maar ik hou het in gedachten.

henry classic v70

Ik ga zaterdag naar Dirk om te helpen met z'n parkeerruimte in de tuin.....
Kan de pijp dan meenemen naar huis, dan ligt íe wel 2 weken buiten tot de meeting.
Dan kan Ulkeman deze weer meenemen naar jou toe.
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen