Part IV: T5

Gestart door Arnaud, 12-05-2011 20:49:03

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Prachtauto!!
En wat betreft de velgen, ze staan hem/haar mooi.

Groet,
The Demon.

UserID6342

Mooie auto met ook mooie velgen, mooi laten zitten joh, staan 'm goed.

michiel

Een vriend van mij ging eens een wekkerradio kopen en kwam thuis met een 105 cm LCD televisie. Net zoiets. Verder: mooie kleur, velgen ruilen voor Tritons.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Volvo Felipe

Arnaud, mooi wagen, en volgens mij ga hij nog mooier worden..

Jaco S

Verstandige keuze om het bij een volvo te houden:D!!

Hij ziet er prachtig uit, en daar zul je zeker nog een hoop plz van hebben!

Robert70

Prachtige auto in een chique kleur.
En is cabrio-rijden in ons kikkerlnadje nog een beetje te doen ¿

Robert.

Arnaud

Citaat van: Volvo Felipe op 15-05-2011 11:02:57
Arnaud, mooi wagen, en volgens mij ga hij nog mooier worden..

Ik ben benieuwd! :-)

Arnaud

Citaat van: Jaco S op 15-05-2011 11:07:32
Verstandige keuze om het bij een volvo te houden:D!!

Hij ziet er prachtig uit, en daar zul je zeker nog een hoop plz van hebben!

Thanks, heb er nu al veel plezier mee met dit weer.

BenC70ES

Citaat van: Arnaud op 15-05-2011 01:05:23
Thanks BenC70ES.
Ik vrees dat ik binnenkort even wat informatie van je nodig zal hebben wanneer ik het stoelmechanisme onder handen ga nemen. Stoel naar voren klappen werkt niet...  :eusa_eh: Ik zag dat jij al met dat bijltje gehakt hebt.....

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,40812.msg995910.html#msg995910

Laat maar weten als je nog verdere uitleg wil  ;)
Heb je manuele of electrisch verstelbare stoelen?    

En heb je nog foto's van het interieur?  Welk bouwjaar is je C70?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Arnaud

Citaat van: Robert70 op 15-05-2011 11:09:21
Prachtige auto in een chique kleur.
En is cabrio-rijden in ons kikkerlnadje nog een beetje te doen ¿

Robert.

Dank je. Niet dat ik een aanhanger ben van allerlei klimaat-doomscenario's, maar een paar graadjes warmer ieder jaar komt me nu wel goed uit.... :-) En die regen, mag natuurlijk vallen in de nachtelijke uren....

Arnaud

Citaat van: BenC70ES op 15-05-2011 11:20:06
Citaat van: Arnaud op 15-05-2011 01:05:23
Thanks BenC70ES.
Ik vrees dat ik binnenkort even wat informatie van je nodig zal hebben wanneer ik het stoelmechanisme onder handen ga nemen. Stoel naar voren klappen werkt niet...  :eusa_eh: Ik zag dat jij al met dat bijltje gehakt hebt.....

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,40812.msg995910.html#msg995910

Laat maar weten als je nog verdere uitleg wil  ;)
Heb je manuele of electrisch verstelbare stoelen?   

En heb je nog foto's van het interieur?  Welk bouwjaar is je C70?

Het zijn elektrische stoelen die perfect werken. Alleen het mechanisme om de stoel naar voren te klappen is lam.
De C70 stamt uit 1999. Interieur foto's heb ik bijgevoegd...

BenC70ES

Ik vermoed dat de ontgrendeling van de rugleuning hetzelfde is...     wat je eventueel al eens kan checken is de leuning helemaal plat leggen en dan aan de ontgrendelings hendel trekken,  en dan kijken of je links en rechts in de scharnieren iets ziet bewegen,  bij mij ontgrendelde daar maar één kant, (bestuurdersdeur kant deed niet mee).

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Arnaud

Citaat van: The Demon op 15-05-2011 01:11:32
Prachtauto!!
En wat betreft de velgen, ze staan hem/haar mooi.

Groet,
The Demon.

Thanks Demon! We gaan mekaar zien in Huissen en ben benieuwd hoe olijfje erbij staat. De 850 die ik had scheelde slechts 2 cijfers met jouw kenteken.
Tot de 11e!

Volvoc70cabrio

Citaat van: BenC70ES op 15-05-2011 11:49:54
Ik vermoed dat de ontgrendeling van de rugleuning hetzelfde is...     wat je eventueel al eens kan checken is de leuning helemaal plat leggen en dan aan de ontgrendelings hendel trekken,  en dan kijken of je links en rechts in de scharnieren iets ziet bewegen,  bij mij ontgrendelde daar maar één kant, (bestuurdersdeur kant deed niet mee).
Allereerst, mooie auto hoor, en de velgen zijn prima toch?
Met betrekking tot de rugleuning heb ik een tijdje terug een uitleg op het forum gezet.
Met het juiste gereedschap en een paar nieuwe fietskabeltjes (schijnt namelijk in 95% van de gevallen te zijn) heb je het zo (=/- uurtje of 2, 3) gepiept en werkt het weer feilloos.
Als je meer wilt weten stuur dan maar een berichtje.

Arnaud

Citaat van: Volvoc70cabrio op 15-05-2011 16:39:05
Citaat van: BenC70ES op 15-05-2011 11:49:54
Allereerst, mooie auto hoor, en de velgen zijn prima toch?
Met betrekking tot de rugleuning heb ik een tijdje terug een uitleg op het forum gezet.
Met het juiste gereedschap en een paar nieuwe fietskabeltjes (schijnt namelijk in 95% van de gevallen te zijn) heb je het zo (=/- uurtje of 2, 3) gepiept en werkt het weer feilloos.
Als je meer wilt weten stuur dan maar een berichtje.

Dank je! Ik ga een poging wagen met de stoelen......