Part IV: T5

Gestart door Arnaud, 12-05-2011 20:49:03

Vorige topic - Volgende topic

Arnaud

Ooit begonnen met een briesende witte 740, gevolgd door een 850(http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,10502.0.html) die ik vorig jaar met 360000 op de teller (met het voornemen zuiniger te gaan rijden) verwisselde voor een V70. Stoere moondust versie met alles erop en eraan, open dakkie daargelaten:

Vanwege het dagelijks gebruiksgenot versus de rekening aan de pomp, besloot ik om de V70 af te staan aan een nieuw baasje en te gaan kijken naar een zuinigere, kleinere, milieuvriendelijkere trutschutter. De gedachte daarin te gaan rijden stond me meer dan tegen, maar het leek me verstandig en wijs :eusa_angel:. Bij een automobielbedrijf (merk absoluut niet nader te noemen) wilde ik me laten informeren over een energiezuinig, belastingvrij hondehok(je) :eusa_liar:. Voordat de verkoopmeneer kon beginnen aan z'n verkoopriedel, hoorde ik buiten mijn gezichtsveld een stille roep om aandacht....... ik draaide me om... en daar stond braaf in een hoek een C70 cabrio te glimmen :evil:.

Om een lang verhaal verder kort te houden: alle voorgenomen wijsheid ten spijt, staat er nu een heuse C70 T5 convertible in Prestige uitvoering voor de deur te glimmen. Die bezineprijs is toch dalende??? Toch?! :-X

Les Picas

Misha

Erg mooie auto, zo'n C70 Cabrio, vanaf het begin af aan al gevonden. Dit is tevens de allermooiste C70, alles wat daarna gemaakt is is best aardig maar mist  hét.
:eusa_think:

Alleen... de velgen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Arnaud

Ehhh, die velgen?

Jack v

Mooie wagen zeg. Sorry misha maar die velgen staan hem wel :D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

dita

ik vind het een geweldig verhaal  ;D

ik vind overigens de velgen erg netjes staan hoor  ;)
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

daytonawim

Strakke cabrio hoor, heel veel plezier met deze (bijna) strakke auto.

Tja die velgen :eusa_doh: :eusa_doh:

thuur

Prachtig verhaal idd! ;D

En dito wagen!

Gr :eusa_clap:

Hands_R

Het blijkt maar weer eens dat je auto's beter met je HART koopt  :angel: anders vindt je jezelf in een belastingvrij/groen  :eusa_think: koekblikje

Mooie cabrio, heerlijk voor het warme lente weer. :eusa_clap:

FGG

Welkom op 't Forum.

Prachtige auto! :eusa_clap:

En ik vind Canisto's nog steeds dé velg voor een C70.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Justin-850

Heey welkom hier!

En net zoals FGG al zegt, de Canisto's zijn dé velgen voor de C70! ;)

Als je toch besluit ze ooit weg te doen houd ik me aanbevolen :P

Gr. Justin

Teddy81

Je hebt nu toch ook een "groene" auto gekocht!! ???

;D

Veel plezier ermee, en die velgen staan hem heel erg goed.

Arnaud

Dank u allen!
En tja die velgen.... ze zijn wel lastig schoon te houden, maar als ik de auto een beetje oorspronkelijke uitstraling wil laten houden, dan weet ik niet zo snel andere Volvo velgen eronder te verzinnen...

elianmars

Comets er onder zou nóg mooier zijn.

Mooie wagen. Ik ben stiekem een beetje jaloers. Vooral als het lekker weer is, vind ik het jammer dat we geen cabrio hebben.

BenC70ES

Mooie auto Arnaud!     

8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Arnaud

Thanks BenC70ES.
Ik vrees dat ik binnenkort even wat informatie van je nodig zal hebben wanneer ik het stoelmechanisme onder handen ga nemen. Stoel naar voren klappen werkt niet...  :eusa_eh: Ik zag dat jij al met dat bijltje gehakt hebt.....