vergrendeling benzineklep??

Gestart door wserree, 14-05-2004 10:47:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sbv

850 is handbediend toch ? V70 bediening vanaf LV portier
In beide gevallen zal er wel een nood draadje zitten om vergrendeling los te halen

UserID6342

Citaat van: grijzev70tdi op 13-03-2013 13:38:02
Zit daar verschil in dan? Bedoel 850. Ging er van uit dat hetzelfde is als X70
Motortje van een sedan is hetzelfde als van een estate (850's) alleen het noodkabeltje is anders van vorm en moet je overzetten.  Een x70 heeft helaas geen noodvoorziening (zijn we achtergekomen met de auto van Henry en heb die er dus gewoon opgemaakt.)

De motors van een x70 en 850 zijn in principe ook onderling uitwisselbaar

Sbv

bij de S70 zit wel een soort van noodbediening. je kan met je hand op het motortje een pal naar je toe trekken en dan heb je ontgrendeling. Vrouwlief weet dat uit ervaring inmiddels dat het werkt

UserID6342

Dat wist ik dan weer niet ;D.  Dacht eigenlijk dat het bij alle x70's hetzelfde was na dat gedoe bij Henry ;D ;D

henry classic v70

Wij hebben het klepje ook met die "noodbediening" open gekregen Dirk, moet je alleen wel weten waar die ongeveer zit (op de tast). Kostte ons wel iets behang van de armen maar 't klepje was wel open, meteen een noodvoorziening zoals bij een 850 gemaakt (zo'n stuk ijzerdraad met een oog) wat er nog steeds zit overigens.
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

;D. Dat wist ik al niet meer Henry ;D ;D.  Dat is allemaal al weer te lang geleden, maar kan me idd nog wel herinneren dat we beide het behang eraf hadden liggen ;D ;D