wat de ^%$# is dit voor onderdeel?

Gestart door NinaPaul, 08-05-2011 14:44:59

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

onderdeel

plaatsing

Weet iemand welk onderdeel dit is?

wat het doet?

kan ik het gewoon niet monteren?

Ik heb een 2e hands middenconsole gekocht omdat de huidige een aantal breuken had. Nu kom ik tot de conclusie dat er een klein verschil in zit. Dit blok zit in de weg voor de montage.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

UserID6342

Zo te zien de aanstuurmodule van je airbag.  Zou deze wel terug monteren ;D

haasje

Als hij geen aansluitdraden heeft is het, wat volvo geloof ik een trillingsdemper oid noemt.

pwassink

Citaat van: haasje op 08-05-2011 17:08:24
Als hij geen aansluitdraden heeft is het, wat volvo geloof ik een trillingsdemper oid noemt.

Die waren op die plek toch geel en loeizwaar ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

NinaPaul

Het enige wat ik er van kan maken is idd een trillingsdemper. (Totaal geen aansltuitingen of piezo elementen in de buurt)

heb het niet terug gemonteerd en merk geen enkel verschil tijdens rijden. zoalang ik geen ander middenconsole stuk heb blijft het zitten ;)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

elianmars

Volgens www.genuine-parts.de is het een sierlijstje. Nieuwprijs 35 euro  ;D