Bestelnummer 'koplampwisser-stopophanging'

Gestart door Auk, 08-05-2011 21:14:57

Vorige topic - Volgende topic

Auk

Heb onlangs alle onderdelen besteld voor de koplampwissers, inclusief het stopnokje alleen heb ik de ophanging van het stopje nog niet.

Op onderstaande foto is de ophanging wel te zien, maar wat heb ik nog meer nodig om dit fatsoenlijk te monteren?

Auke
Volvo. for life

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

UserID6342

Heb de nokjes nu een paar keer vervangen, origineel Volvo voor wel 3.50 de twee.  Het enigste wat je nodig hebt is het nokje en een klein schroefje, verder niets.

Misha

Als je nummer 17 bedoelt; dat is een beugel om stevigheid aan de koplamp te geven. Is  als soort van revisieset te bestellen en het voorkomt het trillen van de lampunits.

Het is geleverd als een soort van revisiesetje, misschien dat ik nog wel die set heb liggen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Auk

Bedankt heren, gauw maar even bestellen om het plaatje compleet te maken :)
Auke
Volvo. for life

san

Is dit nokje voor zowel de 850 als de S70? Ik heb ze beide ook nodig incl wisserarmpjes,motortjes heb ik al.

Sbv

Denk dat deze post over S70 gaat. Bij mijn weten heeft Auke geen 850 gehad namelijk

Auk

Citaat van: Sbv op 13-10-2014 20:40:46
Denk dat deze post over S70 gaat. Bij mijn weten heeft Auke geen 850 gehad namelijk

Klopt, dit topic gaat over de S70.
Auke
Volvo. for life

san

Ok,als die nummers niet veranderd zijn bestel ik die morgen gelijk. ;) Kun je die er zo onder klikken,of moet dan de hele boel eruit,heb het dan toch los liggen met het plaatsen van de R bumper.

Auk

Ze zitten vast onder de koplampunit, als je de boel al open hebt liggen wijst het zich vanzelf als je de koplamp verwijderd.

De nummers kunnen wel veranderd zijn maar daar ga ik niet van uit. Als dit wel het geval is is het geen zorgen want dan is het nummer omgenummerd.
Auke
Volvo. for life

san

Ik had al even in je topic gekeken naar je koplampwis installatie voor de R, om te kijken wat ik nog mis. ;)

san

Zijn de wisserarmpjes voor de S70 gelijk aan de 850.Dit met een evt aankoop via het forum.