van rode 850 R naar V70N

Gestart door rifwachter, 09-05-2011 21:28:03

Vorige topic - Volgende topic

rifwachter

Mijn eerste was een 850 GLE, daarna een 850 T5 en de laatste 5 jaar heb ik veel plezier beleeft aan de 850R.

Maar het laatste jaar merkte ik dat ik weer wat anders wou hebben, dit is ook terug te vinden op dit mooie forum, zoals die mooie C70 die ik hier een half jaar geleden heb laten zien, was het toch ook niet voor mij.

Zoals de meesten weten ben ik al ruim 23 jaar verbonden met volvo dealer Schotpoort in Zutphen.  Ik heb hier veel leuks zien langskomen en bekeken.

Drie maand geleden hebben we een jong gebruikte XC90 verkocht en daar werdt een bomvolle V70 T5 op ingeruild.

Tweede paasdag heb ik deze auto gekocht, en komt en na ongeveer 9 jaar een einde aan het 850 tijdperk.

Ik blijf hier lekker rond hangen, een beter forum is er niet in volvo land  :eusa_clap:

Wel hoop ik dat de 850R aan een liefhebber zal worden verkocht, maar handel is handel.

Het is een volvo V70 T5 automaat met 250 pk.  De auto is voorzien van : comfort-, premium-, mobility-, family-, estate-, en estate line.

De kleur is black stone, met zwart sport select leder.

Alle stempels/rekeningen zijn aanwezig.

Nu is het tijd voor foto's.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Sbv

Van harte met je nieuwe aanwinst Rene. We zien de foto's graag verschijnen

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

arjen850

Rene, van harte gefeliciteerd :eusa_clap: Al word dat geroepen met een traan ;) Komt u maar met de foto's ;D

arjen850

Das een mooie Rene, wel wat meer 13 in een dozijn, je R was wat meer sprekend ;) ga je hem nu als dagelijks vervoer gebruiken, of gaat hij ook veel in de verwarmde garage vertoeven?

rifwachter

850Tim

Mooi Rene, heel mooi. De 850 R eruit..... :-[
Ja de keuze was bij mij ook zwaar ;)

Weinig km's?
Simply the best.......

elianmars

Citaat van: arjen850 op 09-05-2011 21:35:17
Das een mooie Rene, wel wat meer 13 in een dozijn

Daar is wel wat aan te doen, hoor  :eusa_whistle:

Van harte met de aanschaf, mede-N T5 rijder!!  :D

rifwachter

En hier de laatste bij het stulpje van mijn schoonouders in Vorden.

arjen850

Kan het nu eerlijk opbiechten :-[ Allereerst iedereen bedankt voor het houden van zijn mond ;)
Toen ik het te horen kreeg Rene zat ik op de rode R meet, las even mijn mail waaronder ook die van jou, geschokt als ik was las riep ik na het lezen van de eerste zinnen  dat jij je R eruit had gedaan. Pas later las ik dat niemand het nog wist :angel: Duidelijk een geval ven een te grote mond hebben en niet nadenken :-[ ;)
Dus bij deze mijn excuus ;D

Ziet er van binnen wel erg strak uit hoor :eusa_clap:

Sbv

Citaat van: arjen850 op 09-05-2011 21:44:38
Kan het nu eerlijk opbiechten :-[ Allereerst iedereen bedankt voor het houden van zijn mond ;)
Toen ik het te horen kreeg Rene zat ik op de rode R meet, las even mijn mail waaronder ook die van jou, geschokt als ik was las riep ik na het lezen van de eerste zinnen  dat jij je R eruit had gedaan. Pas later las ik dat niemand het nog wist :angel: Duidelijk een geval ven een te grote mond hebben en niet nadenken :-[ ;)
Dus bij deze mijn excuus ;D

Ziet er van binnen wel erg strak uit hoor :eusa_clap:
We hebben ons netjes gedragen

Rene heb je nivomats dat de achterkant redelijk hoog staat

elianmars

Zo dan. Jij hebt je schoonouders goed uitgekozen. Heb je beter voor elkaar dan ik  :eusa_doh: ;D

Laserblue

Citaat van: elianmars op 09-05-2011 21:49:06
Zo dan. Jij hebt je schoonouders goed uitgekozen. Heb je beter voor elkaar dan ik  :eusa_doh: ;D

+ 1 ;D

:eusa_wall:

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

rifwachter

Ja, er zitten nivomats onder.

Tuurlijk is het niet erg Arjen dat je iets hebt geroepen op de meeting, ik vond dat ik naar jou toe verplicht was om toen dit zeker was gelijk een pb te doen omdat ik je een vraag had gesteld over die twee mooie pijpen.

Het zou pas rot zijn als jij via je vader in Duitsland iets laat na vragen, en ik weet dan al dat het niet door zou gaan.

We zullen vast nog wel eens samen aan de BBQ zitten, dit is gewoon één grote volvo ( 850) famillie.

arjen850

Citaat van: rifwachter op 09-05-2011 22:10:20
Ja, er zitten nivomats onder.

Tuurlijk is het niet erg Arjen dat je iets hebt geroepen op de meeting, ik vond dat ik naar jou toe verplicht was om toen dit zeker was gelijk een pb te doen omdat ik je een vraag had gesteld over die twee mooie pijpen.

Het zou pas rot zijn als jij via je vader in Duitsland iets laat na vragen, en ik weet dan al dat het niet door zou gaan.

We zullen vast nog wel eens samen aan de BBQ zitten, dit is gewoon één grote volvo ( 850) famillie.

En dat is idd erg netjes, daar kunnen een hoop mensen wat van leren. Ach rene je woont dichtbij, en je weet hoe het vlees hier smaakt dus............ ;D