850 mini-mini meeting.

Gestart door Johann, 15-05-2004 17:17:56

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Op uitnodiging van het RDW vandaag even op de testbaan van het RDW in Lelystad geweest. Het was erg druk, veel verschillende auto waaronder ook oldtimers en ook lekker broodjes en koffie.

Door de drukte werd het programme beperkt tot de cirkel test op de gladde baan en de uitwijk test op de recht gladde baan. Weer een bult lol gehad.

Later mochten we met alle auto's even een paar rondjes op de kom baan. Helaas was men met onderhoud bezig op het achterste rechte stuk dus moesten we in de rem tot 30 km/h en even van de baan af en een einde verder er weer op. De kom bochten was 140 km/h net haalbaar. Wel weer een hele leuke ervaring rijker.

Reitse

Zippo

Het was zeker een topdag!
Wat heb ik een LOL gehad, en mijn collega's ook.
Dit maak je niet vaak mee dat je (bijna) overal gebruik van mag maken. Hier nog een paar extra foto's!!

En uiteraard nog een paar foto's van mijn auto! ;D

toelichting: als je nu in de 3e combaan rijdt met een snelheid van 120km/h of meer kun je het stuur gewoon loslaten in de bocht!!
Echt leuk om te doen!

Erg mooie foto's al zeg ik 't zelf! ;D

Zippo

Zippo

Ohja en er zijn een aantal mensen verbrand........ ;D

Zippo

Johann

Hij was dan ook niet zo voorzichtig..

Peth©oni

Verbrand of niet verbrand, ik heb de dag van mijn leven gehad, wat ongeloofelijk (thanks again Zippo)
Een heerlijke auto dag met mooi weer en zelf ook nog eens lekker rijden....
Nou daar wil ik wel een beetje (boel) verbrand voor zijn, het gebeurt ook zonder dat je er erg in hebt, zoveel mooie auto's en activiteit, helemaal top nee, TOP

En wat een VETTE foto's Zippo, had hij ze van mij ook nog gemaakt in die bocht?

gr J