Derde Noord Hollandse Polder meeting

Gestart door Henk855, 13-05-2011 12:25:48

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Overigens is het wel gebruikelijk in de Volvo scene om allemaal snel aan te melden en een dag van te voren komen er opeens veel afmeldingen en dan heb je ook nog mensen die gewoon niks zeggen en weg blijven.
Valt me al een tijdje op.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

OkkieC70

Dat is helaas bij elke club wel aanwezig.

Laatst bij de renault club, een meeting op een klein circuit voor slalom rijden.
ongeveer 17 man hadden zich aangemeld uiteindelijk zijn er 4 man gekomen, waarvan 2 de organisatie waren!
(daar is nu ook de afspraak, als we zo een meeting doen, betaalt iedereen maar vooraf. en anders gaan dat soort meeting's maar niet meer door!

Groetjes peter

henry classic v70

Citaat van: Turbo-Geek op 18-09-2011 12:51:50
Overigens is het wel gebruikelijk in de Volvo scene om allemaal snel aan te melden en een dag van te voren komen er opeens veel afmeldingen en dan heb je ook nog mensen die gewoon niks zeggen en weg blijven.
Valt me al een tijdje op.

Op die manier kun je ook goed de kaf van het koren scheiden Sergio.... ;)
Maar dat is en blijft natuurlijk wel lullig voor de mensen die zich druk hebben gemaakt voor een leuke meeting met BBQ.
... en het zijn wel vaak dezelfde gasten die dat doen :eusa_whistle:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Turbo-Geek

Triest dat soort zaken, zeker als ik zie dat mensen met zo'n bus komen en een partytent en daar dus effort en tijd in steken ...
  The things you own end up Owning you !

robin-850-92

Jammer van de lage opkomst. Maargoed het was wel een geslaagde meeting met heerlijke sate!

snix

Heerlijke saté gisteren !! en een leuke gezellige meeting gehad. Gelukkig konden we droog staan. Heren bedankt voor de organisatie en zeker tot volgend jaar!!

Henk855

Nogmaals iedereen die is geweest bedankt en ja wat de lage opkomst: Jammer maar wel een voordeel voor de aanwezige, we hadden meer sathé voor iedereen ;D

Zonder de tent had het een fiasco geworden!

Laten we hopen dat het volgend jaar beter weer is.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

t5joost

dank u

Citaat van: Rovanvel op 18-09-2011 12:12:07
jammer van de lage opkomst.. ik had ondanks het slechte weer er toch echt graag bij willen zijn. maar ja nu wachten tot de garage tijd heeft van de week om hem op te halen van het station en te fixen (kan erzelf niet bij jammer genoeg). gelijk maar even alle andere aansluitingen laten controleren op roest en laten vervangen ik heb idee dat er nog meer zullen zijn... hopelijk dat het volgende keer beter gaat!

en wat is die blauwe V70R toch mooi  :o!

yoeri

was gezellig en bedankt voor de heerlijken sathé

Superskunkie

En drie maal raden wie er dit jaar de barbeque heeft aangestoken Henry... met een vlammenwerper...  ;D  8)
Citaat van: henry classic v70 op 18-09-2011 12:48:05
Het weer zat ook niet mee, bah wat een ongelofelijk slechte zomer >:(
Jammer natuurlijk van de kleine opkomst maar met een klein groepje kan het ook bere gezellig zijn, toch... ;)
...... en de sate was op, zo te lezen, dus daar lag het niet aan ;D
Tonnie

henry classic v70

Citaat van: foeksiefoeks op 19-09-2011 01:05:42
En drie maal raden wie er dit jaar de barbeque heeft aangestoken Henry... met een vlammenwerper...  ;D  8)
Jammer natuurlijk van de kleine opkomst maar met een klein groepje kan het ook bere gezellig zijn, toch... ;)

Euh......... jij? ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Henk855

Citaat van: henry classic v70 op 19-09-2011 08:11:44
Citaat van: foeksiefoeks op 19-09-2011 01:05:42

Euh......... jij? ;D

Was levensgevaarlijk dat kleine mannetje met die brander  :eusa_pray:
855R

yoeri

Henk855

Citaat van: OkkieC70 op 18-09-2011 12:55:19
Dat is helaas bij elke club wel aanwezig.

Laatst bij de renault club, een meeting op een klein circuit voor slalom rijden.
ongeveer 17 man hadden zich aangemeld uiteindelijk zijn er 4 man gekomen, waarvan 2 de organisatie waren!
daar is nu ook de afspraak, als we zo een meeting doen, betaalt iedereen maar vooraf. en anders gaan dat soort meeting's maar niet meer door!

Groetjes peter

Peter een ding is en blijft bij de NHP meeting: De sathé is gratis voor de bezoekers, het is inderdaad jammer dat er altijd wel mensen zijn die niet kunnen door een bepaalde omstandigheid en afzeggen, geen probleem als is het een dag van te voren. Lulliger is het als mensen niet afzegen en gewoon niet komen.

Maar nogmaals het was ondanks het slechte weer gezellig en we weten zeker dat we volgend jaar meer sathé moeten hebben.
855R

johnn54

Ik baal er nog steeds van dat ik geen vrij kreeg van mijn baas.
Zeker nu ik zie dat de opkomst wat te wensen overliet (had toch één wagen en twee personen (plus hondje) extra geweest)
Gelukkig niet met de sateh blijven zitten want dat had dan dubbel jammer geweest.
Ik hoop nu maar dat het volgend jaar wel gaat lukken om er (weer) bij te zijn.