Reputatieonderzoek Volvo

Gestart door The Driver, 13-05-2011 14:09:15

Vorige topic - Volgende topic

The Driver

Super, enorm bedankt heren!

Spin!

www.vm-parts.nl

JvW

Red Devil

S. Brouwer

Ben hem aan het invullen, en ik weet dat je vragen vaak moet herhalen voor een betrouwbaar onderzoek.

Maar een aantal vragen met gelijke strekking komen wel erg vaak weer terug.

Zal hem evengoed even voor je afmaken.

Michel-s70

The Driver

Citaat van: S. Brouwer op 14-05-2011 09:18:16
Ben hem aan het invullen, en ik weet dat je vragen vaak moet herhalen voor een betrouwbaar onderzoek.

Maar een aantal vragen met gelijke strekking komen wel erg vaak weer terug.

Zal hem evengoed even voor je afmaken.

Daar heb je helemaal gelijk in. Toch enorm bedankt dat je de vragenlijst hebt ingevuld! :)

-D©©©L-

braaf ingevuld, maar hoe zit dat nou....
Krijg je niet een scheef beeld als je je respondenten gaat zoeken op liefhebbersfora ?
Je hebt dan een a-selecte onderzoeksgroep.

Reitse

Citaat van: -D©©©L- op 14-05-2011 10:19:28
Krijg je niet een scheef beeld als je je respondenten gaat zoeken op liefhebbersfora ?
Hangt natuurlijk af van de onderzoeksvraag, als die is "wat is de reputatie van Volvo onder een groep liefhebbers", dan klopt de onderzoeksgroep op zich wel redelijk.

Quota

Ik heb hem ook ingevuld, alle vragen, miste alleen een vraag m.b.t. de kosten van onderhoud... :eusa_shifty: :eusa_whistle:

The Driver

Citaat van: -D©©©L- op 14-05-2011 10:19:28

Of dat een a-selecte onderzoeksgroep op zou leveren weet ik niet. Het betreft in dit geval sowieso convenience sampling. Overigens is de vragenlijst ook op andere fora gedeponeerd die niet merkgerelateerd zijn om zo een betrouwbaar mogelijk beeld te creëren.

rammstein01

Ook ingevuld, en wat men verdient krijgen de meesten toch niet.