Effe Voorstellen Hommel26 A.K.A. Jos

Gestart door Hommel26, 12-01-2011 19:17:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mevita

Welkom hier ,
en veel fijne veilige km,s gewenst met je roffel,

gr mevita

Hommel26

de daf/volvo 66 ook alleen heeft vovo moeten kopen om er eigenaar van te worden ;-)

maar vond het wel geinig zon klein volvotje naast al dat 850 geweld

allen het is een opknap project kan heeeel lang duren 

maar lopen zal hij om te beginnen maar eens carburateur reinigen en olie verversen motor komt niet eens rond ben alleen aan het zoeken naar een plekje waar hij binnen kan staan buiten is niet bevordelijk en het sleutelt niet lekker in de winterhaha

crazychrisje

Nog Welkom hier!
Die kleine 66 DL is echt toppiee!
En de andere is ook een mooie roffel!
Wat zijn je plannen precies met de 66 DL?

Volvo850 93

Welkom hier op het forum mooie volvo's heb je staan

Mvg Dennie

Hommel26

Citaat van: crazychrisje op 13-01-2011 19:14:52
Nog Welkom hier!
Die kleine 66 DL is echt toppiee!
En de andere is ook een mooie roffel!
Wat zijn je plannen precies met de 66 DL?

de 66 wil ik gaan opknappen om gewoon een beetje mee te rijden enzo kost niets dat ding moet alleen even ruimte vinden om hem binnen te zetten en eraan te beginnen hij is behoorlijk aangetast door detand des tijds veel roest op de deuren inbraak pogingen diefstal pogingen enzo maar heb wel andere deuren en motorkap en een nieuw onderfrontje wil alleen de originele volvo bumpers eronder doen ipv deze chromen daf bumpers en originele bruine sky stoelen zonder hoofdsteunen enzo maar dat komt wel heeft geen haast

Grtn Jos

Hommel26

Inmiddels een nieuwe roffel in mijn bezit Heb nu een 850 T5 van 95 aangeschaft ivm economisch total los van mijn alter I  :eusa_wall:  maar het heeft me wel weer een stapje dichterbij mn droom gebracht de T5R AWD  :eusa_clap: foto"s volgen.....

Justin-850

Citaat van: Hommel26 op 14-05-2011 21:06:45
Inmiddels een nieuwe roffel in mijn bezit Heb nu een 850 T5 van 95 aangeschaft ivm economisch total los van mijn alter I  :eusa_wall:  maar het heeft me wel weer een stapje dichterbij mn droom gebracht de T5R AWD  :eusa_clap: foto"s volgen.....

Toppie! Gefeliciteerd! Dat zal vast een heel verschil zijn met de vorige of niet? :D

Gr. Justin


En een klein puntje: een T5R in AWD is er niet ;) Alleen in de V70 R is een AWD versie beschikbaar ;)