Hoeveel lessen heb jij moeten volgen voordat je het roze papiertje had?B

Gestart door antraciet, 16-05-2011 23:41:13

Vorige topic - Volgende topic

LQDI

exact 5 lessen voor mn auto gehad. Theorie en praktijk in 1x. 3 Sept ben ik jarig en 27 sept zou ik een tussentijdse toets hebben. Eenmaal aangekomen bij het CBR bleek dat er de verkeerde papieren waren aangevraagd en mocht ik proberen af te rijden. En nouja die kans laat je je geen 2e x voorbij komen  ;D  Het scheelde wel aanzienlijk dat ik mezelf heb leren rijden op mijn stages.

FGG

Theorie in 1x, 19 rijlessen en praktijk ook in 1x. Kosten: ca 1100 gulden.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Justin-850

v40pokemon

Auto 16 lessen (1999)
bakwagen 8 lessen (1999)
oplegger 4 lessen (1999)
bus 1 les van 2uur (2000)
motor 15 lessen (2001)

::)

Edit: zie net pas alleen cat.B   :eusa_shifty:

peteRRR

Dacht 17 lessen,in 1 keer geslaagd.

Aanhanger 2 dag delen in 1 keer geslaagd.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

BBS

Voor rijbewijs B dacht ik, meer dan 40 lessen :o
Was ook omdat ik de eerste keer gezakt was door te hard een kruising op komen rijden. >:(
Herexamen aangevraagd op 15 januari 1991 en pas op 28 Augustus 1991 weer het examen kunnen doen! :o :eusa_wall: Toen hadden ze nog enorme wachtlijsten. De tweede keer geslaagd met vlag en wimpel.

Rijbewijs BE, 4 lessen á 60 minuten en na 20 minuten rijden en 1 bijzondere verrichting terug naar examenhal en met het papiertje naar buiten. :eusa_dance:
Rijbewijs C (2008) 14 lessen en foutloos geslaagd.
Rijbewijs CE (2008) 10 lessen en ook foutloos geslaagd.
Chauffeurs diploma in 2007 gehaald waarbij 3 fout op administratie, 0 fout bij verkeer en 1 fout bij techniek :eusa_dance:
Volvoloos....

joebar

Ik had mijn A al , ( overigens geheel ZONDER rijles gehaald, veel gereden met een oefenrijbewijs, en aanvraag helemaal zelf geregeld, dat ging nog in '77) en mijn vriendin vond het wel pretttig als ik ook het autorijbewijs zou halen...
Dus ik naar rijschool eiind mei  1 les.. ging wel goed volgens de instructeur, dus aanvragen maar...
Ik op vakantie 3 weken, instructeur op vakantie 3 weken, en plotseling kreeg ik een telefoontje dat
ik op moest voor mijn auto....had nog een week.
Dus vlug elke dag een les, en vrijdags op voor examen, en geslaagd met een ingreep omdat ik door ROOD wilde rijden, maar hij was bijzonder tevreden...En theorie-examen beide keren 40 punten
Dus A + BE in totaal 6 lessen

Ben

Dat is te lang geleden om nog te weten. 2e keer geslaagd, dat weet ik nog wel.
Het was in een Nissa Cherry en de eerste keer examen keek ik niet genoeg in de spiegels.

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

grijzev70tdi

Ze zeggen dat ik ruim onder de 40 moet kunnen blijven. 30 zal moeten kunnen. Ben ik misschien voor 1100 eurotjes een letter rijker
Grolsch, het klinkt al lekkerder

M a r c

A in 13 lessen
BE in 20 lessen (de E kwam erbij toen ik C haalde)
C in 9 lessen
CE in 8 lessen

Allemaal de eerste keer geslaagd.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

cas

voor de auto 10 lessen ( achter elkaar) en gehaald. ongv 12 jaar geleden voor ook 62,50 fl per les.
op diezelfde dag afgereden voor motor, en ook gehaald wel iets meer lessen stuk of 25 ( 1e keer gezakt voor te langszaam rijden  :eusa_whistle: )
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

michiel

A in ik geloof een stuk of 25 lessen en 2 examens
B in 16 lessen in in 1x geslaagd (pakket destijds, was bij elkaar geloof ik 1000 piek in 1988)
F (pantservoertuig M113 / YPR) in weet ik veel hoeveel lessen. Je zit in dienst en je moet wat te doen hebben. En vrijwel iedereen slaagt, ik ook ondanks die gare communicatieset.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

daytonawim

Iets van rond de 20 lessen, echter wel in Duitsland, daar moet je verplicht een aantal
lessen specifieke lessen volgen ( autobahn en avond rijden)

Wel leuk theorie in het duits en aansluitend afrijden en direct geslaagd.

Vrachtwagen was een weekje en bus 2 weken ( bij de Luchtmacht)

Motor ook iets van 15 lessen.

Teddy81

Met 16 jaar en negen maanden 10 lessen gehad om een jaar met leerrijbewijs te mogen rijden met mn ouders ernaast. Was in België. Voordat ik kon afrijden ben ik weer verhuisd naar Nederland.
In Nederland nog een les of 5 nodig gehad voordat ik alle onhebbelijkheden die ik mezelf had aangeleerd weer had afgeleerd en kon rijden zoals dat verwacht wordt als je examen doet. Daarna in 1 keer gehaald.

Eigenlijk ben ik dus 1,5 jaar met mn rijbewijs bezig geweest! ;D