De allerslechtste chauffeur van Nederland.

Gestart door BBS, 17-05-2011 21:18:49

Vorige topic - Volgende topic

Lampje

Mijn schoonvader is inmiddels 86. Hij rijdt nog steeds auto, met caravan, naar de diverse tennistoernooien.

Alleen naar Turkije, voor de wereldkampioenschappen veteranentennis laat hij zijn caravan staan :eusa_clap:

Dus niet alle oudjes rijden als dwazen ;D

widebody

Sharon gaat duidelijk voor de "kamp"look :eusa_think:         :eusa_doh: :eusa_hand:

Justin-850

Citaat van: Lampje op 25-05-2011 21:50:14

Dus niet alle oudjes rijden als dwazen ;D

Gelukkig niet zeg! :P D'r zijn zat oudjes die vele malen beter rijden als de gemiddelde Nederlander......

LQDI

Menig vrouw in het programma zal dr rijbewijs gehaald hebben door te betalen in natura. Evt de examinator omgekocht bij een of andere parkeerplaats langs de snelweg in de bosjes

animalT5R

Citaat van: LQDI op 26-05-2011 09:44:06
Menig vrouw in het programma zal dr rijbewijs gehaald hebben door te betalen in natura. Evt de examinator omgekocht bij een of andere parkeerplaats langs de snelweg in de bosjes
Je heb helemaal gelijk  ::)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Kingfisher

Citaat van: LQDI op 26-05-2011 09:44:06
Je was dus liever examinator geworden? Of ben je dat toevallig al.....? ;D

LQDI

Lijkt me beter dat ik het niet ga worden. Zou zowaar dan nog in de verleiding komen ook  ;D

850i

Goed programma, iedereen heeft het erover. ;D Hoort alleen niet op de publieke omroep thuis vind ik.
RTL7 of een andere pulpzender zou beter passen bij het niveau.

volvotje850

peter67

nsdnayz

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn, maar wisten jullie dat die host Ruben Nicolai aangereden werd door zo'n malafide relnicht die (nadat hij iemand aanreed) gewoon even vrolijk z'n handjes voor zijn gezicht hield. het spektakel is hier te zien
Om vervolgens zich misschien af te vragen of hij zal remmen ja of nee. Het maakte mij in ieder geval laaiend van woede, (misschien was dat ook de bedoeling van dit programma). Beelden zijn niet heel luguber, en Nicolai maakt het -na een paar schrammen- goed. Misschien is het gewoon een grote HOAX, maar ze zouden van deze gast zijn rijbewijs definitief moeten invorderen, zonder kans op teruggave.

WYD

In het programma heeft ruben het rijbewijs van Pim doorgeknipt en hij moet hem opnieuw lessen volgen en examen doen. Ongelooflijk wat er rondrijdt op de weg, dan heb ik het nog niet eens over de bejaarden die opeens snel bergafwaarts gaan en het zelf nog niet in de gaten hebben. Mijn oma van 86 rijdt ook nog overal naartoe, of komt dat misschien omdat ze vroeger heel veel rally's heeft gereden.  :D
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?