De allerslechtste chauffeur van Nederland.

Gestart door BBS, 17-05-2011 21:18:49

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Ik heb net met verbazing zitten te kijken naar "de allerslechtste chauffeur van Nederland" op Ned1.
Er zit van allerlei pluimage tussen, maar dat een man van dik in 80 niet mee kan komen in het verkeer dat snap ik. :eusa_shhh:
Maar welke idioot heeft in den beginsel de rest van dat kansloze volk Überhaupt het rijbewijs gegeven ???

Stuk voor stuk allemaal invorderen en door de papier versnipperaar halen. >:(
Ik hoop nooit van dergelijke op hol geslagen mafkezen tegen te komen op de weg >:(

Wie heeft nog meer dit programma gezien ???
8 willekeurige "chauffeurs" hebben een hele mooie Rolls Royce totaal gesloopt :'( Eeuwig zonde >:(
Volvoloos....

The Demon

Niet gezien maar in het dagelijkse verkeer ben ik ze de afgelopen jaren (te) veel tegen gekomen.

Groet,
The Demon.

grijzev70tdi

Heb het ook gezien. Vond het wel mooi om te zien. Trouwens die Sharon zag er echt niet verkeerd uit :eusa_drool: :eusa_drool:daar heb ik meer op gelet :eusa_angel:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Geert-Jan

Wat een waardeloos programma, graag Blik op de weg terug om deze tijd.

Rijbewijzen direct invorderen.

Volvo850Club lidnr.0504409

BBS

En de reactie van die "davy" dan?

Die zou je toch nooit een rijbewijs terug geven ???
Volvoloos....

grijzev70tdi

Nee dat zo wie zo niet. Snap best dat je een keer te hard rijd op een rotonde ofzo, maar om er nou drwars over heen te gaan..... En dat heeft 6 maanden zijn rijbewijs
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Powerpete

voor wie het wil zien.... http://player.omroep.nl/?aflID=12565130

verwacht er niet te veel van... maar welke examinator heeft zitten pitten toen hij of zij bij sommigen hun rijbewijs heeft gegeven....  :eusa_wall:

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

NinaPaul

iedereen haalt wel eens een "stunt" uit, soms express soms niet.... :eusa_shhh:

maar sommige creaturen (sommige echt niet menselijk te noemen) moeten ze gewoon het rijden permanent ontzeggen.

En dan vind ik dat het in Nederland nog reuze meevalt, belgie is wat bestuurders betreft om moedeloos van te worden.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Reitse

Het is wel een TV-programma he, dus beetje "coachen" van deelnemers, ook bij het maken van de intro-filmpjes, hoort er wel bij.

Wat niet wegneemt dat ze wel aardig beroerd rijden...

UserID6342

Yeak, tenenkrommend gisteravond zitten kijken.  Wat een stelletje idioten die gasten allemaal..... a) om al mee te werken aan zo'n programma heb je het goed wies echt al kapot volgens mij en b) die gasten zijn het rijbewijs allemaal totaal niet waard als je die handelingen ziet.  Echter dar meegerij van die wijven onderling zie ik zelf ook geregeld, 2 man sturen ??  schijnt normaal te zijn bij vrouwen onderling bij elkaar in de auto.

rogerV701998

Gisteren niet gezien dus net even 5 minuten zitten kijken. Wat een achterlijk volk... :eusa_sick:

v40pokemon

Ach, wij zijn toch allemaal de BESTE chauffeurs van NL (en België)   :angel:

daytonawim

Sommige rontondes zijn voor rechtdoor, linksom korter, makkelijker en vooral sneller met een brandweer auto  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

En de burgemeester die er achter reed snapte het niet  :eusa_snooty: :eusa_snooty:

Justin-850

Wat een wanstaltig programma is dat zeg! De angst van de Oma en het oude mannetje die niet wist hoe iets werkte kan ik nog begrijpen.

Maar die patsertjes in die rooie megane en dat andere trieste volk loopt gewoon te acteren....... Dit ga ik niet nog een keer kijken!

Citaat van: v40pokemon op 18-05-2011 08:13:20
Ach, wij zijn toch allemaal de BESTE chauffeurs van NL (en België)   :angel:

:P  In iets genuanceerdere vorm: Wij zijn allemaal de BETERE chauffeurs t.o.v. de acteurs in dit programma ;)

BBS

En dan broekkie dat net een half jaar zijn rijbewijs heeft... "Ik heb al veel ervaring, tenslotte heb ik AL 6 MAAND mijn rijbewijs" :eusa_wall:

Volvoloos....