210.000 km beurt

Gestart door Reitse, 17-05-2004 19:36:42

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Citaat van: baxie op 18-05-2004 23:24:54
Citaat van: Reitse op 18-05-2004 20:20:44
Ik heb de dealer schriftelijk medegedeeld dat ik een nieuwe factuur wens zonder de bewuste viergasmeting. Ff kijken wat ze doen.

Dit geld moeten ze gewoon terugbetalen! zoniet ff melden bij de rdw krijgen ze de grootste problemen!(als ze moeilijk gaan doen)
Heb dit wel bij meer garage's gezien, is gewoon misbruik maken. De mensen weten het toch niet.

Kheb nog niet betaald ;)

Reitse

En vandaag creditnota in de bus gekregen :D Raalte heeft het keurig begrepen! :D

flap

4 gasmeting was ook bij mij berekend voor een '91.

mailtje gestuurd, maar geen antwoord.
toen even heen geweest:
receptioniste wist van niks, was een foutje van haar, ze zou een lijstje aan de monteurs vragen >:(, maar ik kreeg zonder verdere navraag zo het geld van de viergasmeting incl BTW terug.

Reitse

Zo zie je maar, altijd op blijven letten

thuur

Even verder hierover:

Ik zie op beide rekeningen bovenaan:
xxxx km beurt: ca. 100 Euro

Wat houdt dit dan in? Olie/filters/apk en andere toestanden staan apart op de facthuur. Waar zijn deze euro's voor?

Gr  8)

PS: dit omdat mijn volgende beurt ook de 210 is...

ed

Dit zijn de uren voor de standaard beurt, dus het arbeidsloon. Extra uren die niet bij de beurt horen komen daar nog bij, bijvoorbeeld het monteren van nieuwe banden.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Bolbie

Vraagje:

Ze vervangen je schijven voor en achter. Ik zie geen berekening voor blokken en het aantal is me niet geheel duidelijk.

Voortaan toch zelf schijven van elferink of uit obdam erop knallen. Die zijn niet veel duurder dan 50 euro per stuk.