Licht verklikker inbouwen via contact hoe ?

Gestart door danny., 20-05-2011 19:48:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Laserblue

Citaat van: danny. op 31-05-2011 21:46:18
dat van dat stelschroefje heb ik volgens mij maar wat heeft dat te maken met je lichten die moeten uitgaan als je je contact uit zet.
Ik zou niet altijd met dim licht aan willen rijden gaat de xenon niet zo lang mee.
Mijn stads zijn leds dus die mogen altijd aan staan.
Volgens mij gaat me dim wel automatisch uit aleen blijft stads aan staan dit moet ik even testen

Ik weet niet wat voor meuk xenon je dan hebt hoor?  ::)
Ik rij al jaren dag en nacht met xenon en er is nog nooit een lampje kapot gegaan
Daarbij is het gewoon veiliger en mag je niet met je standlicht rijden ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

danny.


danny.

Heb het uigevogeld maar nu is het stads en dim constant aan en als je het contact afzet alles uit.
Maar ik wil dat hij ook automatisch uitgaat als ik aleen me stads aan heb en dat doet die juist niet .

NinaPaul

Je mag er niet mee rijden, dus hoe kan je dat aan laten staan?!

snap er geen hout van..... zet die schakelaar of op dimlicht of uit.... simpel....
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Jeff

Citaat van: Laserblue op 31-05-2011 22:46:54
Citaat van: danny. op 31-05-2011 21:46:18
dat van dat stelschroefje heb ik volgens mij maar wat heeft dat te maken met je lichten die moeten uitgaan als je je contact uit zet.
Ik zou niet altijd met dim licht aan willen rijden gaat de xenon niet zo lang mee.
Mijn stads zijn leds dus die mogen altijd aan staan.
Volgens mij gaat me dim wel automatisch uit aleen blijft stads aan staan dit moet ik even testen

Ik weet niet wat voor meuk xenon je dan hebt hoor?  ::)