Volvo 850 Turbo (nieuwe foto`s)

Gestart door THeM, 28-02-2011 22:46:06

Vorige topic - Volgende topic

THeM

Citaat van: )()()sT op 08-03-2011 16:16:21
Da's een vroege 855 T-5  :o

Welkom ;)
Maar rijdt nog als een nieuwe ;-)

THeM

Cool heb dus echt iets unieks  ;D ;D ;D

Als ie straks af is ben ik helemaal happy en staat natuurlijk wel goed als het maar een turbo is, was vroeger ook de snelle jonge onder de Volvo 240  :eusa_dance:.

Bedankt voor de info natuurlijk weer blijf bij leren hier.

THeM

Citaat van: dbs1 op 10-03-2011 12:14:50
Staat er dan niet "850 turbo" op de achterklep?
Nope is helemaal schoon op de achterkant, plaatjes lagen nog wel door de auto heen gezaaid met de grote schoonmaak binnenin maar vindt het zo wel mooi als men niet weet wat het is :-).

Wolfje in schaapskleren effect :-) had ik ook met me 540i (e34 touring) met chip 330 pk :-)

jorikw

Citaat van: THeM op 09-03-2011 09:58:05
Dat klopt als een bus, heb hem in Nijkerk gekocht van een Volvo liefhebber.
Had er ook een oldtimer nog bij 244 volgens mij, heeft het standaard onderhoud allemaal zelf uitgevoerd.
Hij werkte zelf bij DAF Nijkerk dus klinkt goed :-), heeft de distri al vervangen, remmen, en nog meer van dat soort dingen.

hah, bekende auto inderdaad :)
hij heeft hem weg gedaan omdat er te veel mee werd gereden

THeM

Citaat van: zeepoog op 01-03-2011 00:26:51
Citaat van: THeM op 28-02-2011 23:41:04

... en airco afvullen als .....

verdampertje al vervangen? Anders kun je 'm elke week laten afvullen :) En schiet even op met die foto's :P

Foutje, airco doet het gewoon :-) ff boekje lezen doet wonderen.
Als het lampje brandt is de airco uit !!! lampje uit en alles wordt koud dus probleem ook weer opgelost.

THeM

Gisteren de olie vervangen en filter met nieuwe 5w/40, eerst even met 2 liter geflushed om de sludge eruit te halen en toen schone erin.
Was ook nodig moet ik zeggen.

Binnenkort nieuwe deur bestuurderskant en achterklep bekleding plaatsen.
Ben ik trouwens nog naar opzoek, dus mocht iemand een setje hebben liggen ik hou me aanbevolen.
De mijne is op bijna alle punten gescheurd en kapot qua bevestiging.

Alvast bedankt.

THeM

Citaat van: jorikw op 25-03-2011 10:05:40
Citaat van: THeM op 09-03-2011 09:58:05
Dat klopt als een bus, heb hem in Nijkerk gekocht van een Volvo liefhebber.
Had er ook een oldtimer nog bij 244 volgens mij, heeft het standaard onderhoud allemaal zelf uitgevoerd.
Hij werkte zelf bij DAF Nijkerk dus klinkt goed :-), heeft de distri al vervangen, remmen, en nog meer van dat soort dingen.

hah, bekende auto inderdaad :)
hij heeft hem weg gedaan omdat er te veel mee werd gereden

Toevqallig nog meer info wat ik moet weten :-), ook slechte natuurlijk kan ik er rekening mee houden.

Alvast bedankt.