Foutcodes uitlezen OBD

Gestart door Azirafl, 25-05-2011 01:26:11

Vorige topic - Volgende topic

Azirafl

Hoi Allen,

heb nu een weekje of twee mijn 850, en vanavond ging onderweg het lambda-lampje op het dashboard branden.
Nu weet ik niet zeker wat verder te doen, ik heb een 850 2.0 T-5r, waarschijnlijk MY 96 aangezien er geen mogelijkheid is foutcodes in de motorruimte uit te lezen, en er een stekker onder het muntenbakje in de auto zit.

Ik wilde er toch al naar informeren omdat de TRACS en ABS lampjes ook vaak branden, maar dit baart me meer zorgen, of maak ik me iets te druk?

mocht iemand nog ideeën hebben over simpele stappen die ik kan ondernemen (buiten even langs een dealer rijden) dan hoor ik het graag.

Gr,

Ralph.

BarryB

Naar de dealer en uitlezen.

UserID6342

Of een mede-forummer zoeken die OBD-II kan uitlezen, er zijn er genoeg ;D

LQDI

ABS+TRACS is meestal het bekende probleem van de ABS Controller die inwendig slecht contact maakt. Staat genoeg info over op het forum
Lambda lampje kun je het beste gewoon bij de dealer laten uitlezen met de Handle-tester. Zij zullen voor je uitzoeken wat het probleem zal zijn adhv de foutcodes.

NinaPaul

of zelf uitlees apparatuur aanschaffen  :P
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz