Toerenteller werkt niet meer

Gestart door Youk, 21-05-2011 14:33:24

Vorige topic - Volgende topic

Youk

Gisterenavond toen ik naar huis reed begon mijn toerenteller kuren te krijgen.  Deze ochtend moest ik ook nog even weg (niet ver) en weer was die in het dansen.  In het terugkomen kwam er zelfs geen leven meer in.

Heb ik hier nu last van het vallendetellersyndroom wat ik hier ben tegengekomen op het forum?  Of kan dit in eerste instantie nog op iets anders wijzen?

Youk

Na nog wat verder gelezen te hebben hier op het forum gaat het vallende tellersyndroom altijd over benzine en temperatuurmeters.

Ik vermoed dus dat er bij mij iets anders aan de hand is.  Zou dit een massa probleem kunnen zijn?

Ludo

Afgelopen week bleef bij mij de naald van de toerenteller hangen, tijdens optrekken.
De krukassensor geeft het signaal af, dus die eens gecontroleerd en eens aan de kabel gefriemeld.
Of het daarmee te maken had weet ik niet, heb het sindsdien niet meer gehad.
Over de kabel heeft Thuur ooit iets geschreven, die moet vrij hangen.
Controleer het eens...

Youk

Hier zal ik ook eens achteraan gaan.  Maar eerst op reis vertrekken zondag, wel met de V50.

Youk

Aangezien ik mijn motor gisterenavond heb binnengedaan voor wat aanpassingen moest ik vandaag nog 1 dag met de 850 gaan werken.  En wat denk je, geen enkel probleem met de toerenteller!  ???

Was dit nu een tijdelijke storing of gaat dit later terugkomen?  Het zal afwachten blijven.  Het zou dus wel degelijk kunnen zijn wat je zegt Ludo, iets aan de kabel en dat deze vanochtend goed zat.

Edit:

Vanavond in het naar huis rijden toch weer prijs.  Kan het misschien iets te maken hebben met dat het warmer was?