Blogje van een Volvofreakje! - schade+herstel

Gestart door fpede, 28-05-2011 14:50:20

Vorige topic - Volgende topic

Piere

Citaat van: fpede op 04-09-2012 21:14:07
en wat betreft die monroe's... prijs? motivering?  :eusa_angel:

Prijs ga ik es navragen, motivering: mijn pa, mijn ma, mijn 2 broers, en mezelf :D
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

fpede

ahzo,...  ;D

dan te hopen dat de prijs wat meevalt,... anders zal het toch maar standaard worden,... kan er alleen maar op verbeteren!

fpede

grrrrr,...
deze ochtend stap ik in de auto,... en voel aan de versnellingspook dat de auto wat naar achter gezakt was,...  :eusa_wall:
nuja, ik trek de handrem wat harder aan, en de 850 bleef mooi staan! dus dacht, misschien gisterenavond de handrem niet genoeg aangetrokken!
nu kom ik daarnet thuis, en wil de handrem optrekken,... blijft de auto al helemaal niet meer staan! >:(  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

het begint me nu echt beu te worden met dat k*tding! moet nu weer lukken dat de garage die alles vervangen heeft van dat remsysteem, tot de 17e in verlof is! >:(
zou nu toch niet mogen, met de oude versleten troep, bleef hij altijd mooi staan,... en nu is alles vernieuwd, en doet dat ding bijna niets meer! :eusa_doh:

Daf46

Citaat van: fpede op 05-09-2012 16:35:06
tot de 17e in verlof is
Wij hebben dezelfde garage denk ik ;-)

Piere

Ik had je beter getoond hoe je de handrem aanspant zeker aan de wielen? :P :-*

Niet zo moeilijk hoor, staat hier wel ergens op het forum beschreven denk ik. Ik heb trouwens de prijzen voor 4 nieuwe dempers, ik sms/pb/mail ze je sebiet even door ;)

fpede

Citaat van: Daf46 op 06-09-2012 16:01:20
Citaat van: fpede op 05-09-2012 16:35:06
tot de 17e in verlof is
Wij hebben dezelfde garage denk ik ;-)

is goed mogelijk! , ze zijn natuurlijk altijd op de verkeerde moment met verlof hé  ::) ;D

Citaat van: Piere op 06-09-2012 16:32:46
Ik had je beter getoond hoe je de handrem aanspant zeker aan de wielen? :P :-*

Niet zo moeilijk hoor, staat hier wel ergens op het forum beschreven denk ik. Ik heb trouwens de prijzen voor 4 nieuwe dempers, ik sms/pb/mail ze je sebiet even door ;)

thanks! :-*

;D

Piere

Ze liggen te wachten ze menneke ;)

fpede

allez, vandaag den 850 nog nekeer uitgelaten!
met een tripje naar Vulk, alwaar ik 2 R-voorveren heb meegekregen  :eusa_dance:
waarna we nog even over het wel en wee van een 850 hebben gekletst  ;D
oké, nu liggen er in de kofferbak dus 2 R-veren, 20 chromen wielbouten & 2 veerpootlagers.

alles wat ik morgen nodig heb om bij Piere mijn schokdempers te laten vervangen!  :eusa_dance:

op weg naar huis, ben ik weer te weten gekomen, waarom de 850 Tdi de perfecte wagen is voor mij!

was aan het cruisen aan 130 op de E17, was op het 3e vak aan het rijden om een paar auto's over te gaan,
toen er ineens een petje met zo'n witte audi in mijn gat komt boren, en "the unspeakable" deed => met z'n grootlichten flitsen  :o dat ik moest opzijgaan,....  alsof die imbeciel niet kon zien dat ik niet naar rechts kon gaan, omdat er auto's in de weg reden, en ik niet rapper kon rijden omdat er auto's voor mij reden  >:(

groot was mijn plezier toen de baan voor mij vrijkwam, en ik terugschakelde naar z'n 4, en een supergrote roetwolk in die audi z'n neus pompte!  :evil: ;D ;D ;D
manneke kon mij niet eens bijhouden!  ;D ;D ;D
(daar ging m'n zuinigheidsrecord,... )  ;D

@Piere: nice stuff! woehoe  :eusa_dance:

Piere

Citaat van: fpede op 13-09-2012 18:45:47
toen er ineens een petje met zo'n witte audi in mijn gat komt boren, en "the unspeakable" deed => met z'n grootlichten flitsen  :o

Zéér bekend ;D

Ook leuk (voor de mensen die geen diesel hebben) is het om op zo'n moment terug te schakelen naar 3e en de persoon in kwestie net niet te verdoven door met een katloze uitlaat weg te scheuren 8)

fpede

tsja, ik kan niet terugschakelen naar 3e als ik meer dan 120 rijdt hé  :-[ maar bij 4e gaat het ook nog goed vooruit! ;D

;D

Ludo

Dat was geen petje, maar een anoniem politievoertuig.
De reden waarom hij achter bleef, was om zijn boekje te zoeken om je nummerplaat te noteren.
Binnenkort komt de afrekening thuis...  :eusa_doh:

;D

fpede

héhé, zat het ook nog te denken,... maar doorgaans als die erdoormoeten zetten ze hun lichten op voorhand aan ipv eerst een beetje te bumperkleven,...  :P

en het was geen blauw petje,....  ;D

oh ja,... heb ook nog een compliment gehad van Thomas z'n vrouw,... ze vond de 850 te wit!  :o
haha,... dat maakte mijn dag goed  ;D

Vulk

Achteraf zei ze wel dat't een gewaagdere kleur was, terwijl ze het kleur van de mijne saai vindt. ;D

Piere

Citaat van: Ludo op 13-09-2012 18:53:02
Dat was geen petje, maar een anoniem politievoertuig.
De reden waarom hij achter bleef, was om zijn boekje te zoeken om je nummerplaat te noteren.
Binnenkort komt de afrekening thuis...  :eusa_doh:

;D

Hahaha ;D

Citaat van: Vulk op 13-09-2012 18:59:53
terwijl ze het kleur van de mijne saai vindt. ;D

Owww dat wordt op de zetel slapen voor Joke ;D

Wat vond ze van mijn paarse 855? 8)

Vulk

Geen opmerkingen over gekregen. :)