Blogje van een Volvofreakje! - schade+herstel

Gestart door fpede, 28-05-2011 14:50:20

Vorige topic - Volgende topic

Piere

Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Vulk

Oh mooi! Mijn achterklep met stickers en de bumper komen zeer goed tot hun recht!
Ook mooi hoe die lelijke deuk is weggewerkt! Ik veronderstel dat de spoiler ook gespoten is?

fpede

Ewout Schalkwijk

Mooie kar geworden hoor. Toch zou ik persoonlijk de originele Volvo schildjes achterop plakken.

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

fpede

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-09-2014 20:25:23
Mooie kar geworden hoor. Toch zou ik persoonlijk de originele Volvo schildjes achterop plakken.

Ewout

zal waarschijnlijk nog komen hoor, eerst even de spaarpot weer vullen.

;D

dielie850

Mooie foto's.
Zie de blokjes grill had jij die nou van mij overgenomen :eusa_think:  ;D
Wil hem graag es in het echt bewonderen :eusa_clap:

fpede

Citaat van: dielie850 op 28-09-2014 20:51:30
Mooie foto's.
Zie de blokjes grill had jij die nou van mij overgenomen :eusa_think:  ;D

idd, de graten moeten eens gespoten/geplastidipt worden, maar voor de rest een serieus beter zicht dan zo'n 16 jaar oude originele grille. ( :P @ Vulk)

Citaat van: dielie850 op 28-09-2014 20:51:30
Wil hem graag es in het echt bewonderen :eusa_clap:

zoals hij er nu bijstaat, durf ik er wel mee naar meetings gaan, dus dat zou wel eens moeten lukken  ;D

fpede

datum: 13/1/'15
km-stand: 437.697

ziezo, eerste blogpost van het jaar. het zat er al een tijdje aan te komen,... als ik een beetje (te) sportief had gereden, was het al een half jaar zo dat de koppeling erna een beetje begon te slippen,
een dag erna ging het dan weer als mirakel over. 2 weken geleden bij het terugrijden van bij Piere, bleef het slippen echter een paar dagen duren.
geen zin om de goden te tarten, maar een afspraak gemaakt om de koppeling te laten vervangen. gelukkig had ik het al in het oog dat het niet lang meer zou duren, dus had al een spaarpotje  ;D.

toch ik had dat geld liever aan iets anders uitgegeven, maar de resultaten liegen er niet om, man wat een genot!
wel nog een beetje een valse start omdat er nog wat lucht in de leidingen zat, maar dat was snel verholpen.

het was dus echt nodig aan de oude onderdelen te zien:

nu ook geen excuus meer om niet voor een chipje te gaan :eusa_whistle:

;D

Arjanestate

854 T-5 ROOD 1994

fpede

Vulk

Goed gebruikt ja. :) Waar heb je ze laten vervangen?

fpede

de gebruikelijke garage...  ;)

waar jouw zwarte vandaan kwam

Ewout Schalkwijk

Hoelang zat die koppeling er al in? Was aardig op z'n laatste beentjes...

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

fpede

navraag bij de dealer heeft aangetoond dat bij rond de 60.000 km's de koppeling al eens vervangen geweest is onder garantie. dus dat zouden er 380.000 zijn. lijkt me geen slechte prestatie, wetende dat ik niet echt een lichte voet heb, en dat diezelfde aandoening, een beetje erfelijk is in de familie  ;D

Daf46

Citaat van: fpede op 14-01-2015 18:30:43
de gebruikelijke garage...  ;)

waar jouw zwarte vandaan kwam
Daar mag de mijne volgendeweeknog eens heen ...