Bra voor C70

Gestart door Martijnc70t5, 28-05-2011 16:28:29

Vorige topic - Volgende topic

Martijnc70t5

Heren,

Maandag laat ik mijn C70 polijsten en hoop ik dat deze er nog meer glans aan over houd dan die nu al heeft.
Nou ga ik over een paar weken naar Frankrijk toe en zou graag een bra op mijn motorkap zetten !

Nu ben ik al een poosje aan het zoeken maar ik kom niet verder dan bra's voor de S70 en volgens mij is het verschil te groot om er een voor een s70 op te zetten.

Iemand suggestie's !?

Greetz Martijn 

Sven850

Ik dacht dat de motorkap van een s70 en een c70 hetzelfde waren?

Eerlijk gezegd zou ik zelf helemaal geen bra erop doen. Ik ben geen ervaringsdeskundige met die dingen maar ik zou eerder bang zijn dat die het dof maakt dan voor de vliegen en eventuele steenslag. Wat je zou kunnen doen is van die soort doorzichtige folie erop laten plakken. Ik denk dat dat ook goed helpt en ik vind dat persoonlijk een stuk mooier.
XC40 T4 Recharge

MarkoC70T5

opzicht werkt de bra wel goed mits je hem echt super strak vast zet zodat het niet kan gaan schuren.

De mijne is ook voor een X70  past altijd.    
Ga hem denk ik dit jaar niet gebruiken voor naar meetings te gaan.  Blauwe M3 tap werkt toch net iets beter.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Martijnc70t5

Okee ! bedankt voor de tips ! alleen ik ben niet van plan om met een blauwe voorkant door Frankrijk te sturen (A) waar heb jij je bra vandaan marko en hoe zet jij hem stevig vast ?

Sbv

Zou dan een Car Burka nemen, dan blijft je mooi gepolijst voorbumper ook goed.

beunmaat

Ik snap niet waarom je heel je auto zou intapen om je lak te beschermen..met die blauwe tape erop zie je het toch niet meer ;d

MarkoC70T5

Citaat van: beunmaat op 29-05-2011 03:13:36
Ik snap niet waarom je heel je auto zou intapen om je lak te beschermen..met die blauwe tape erop zie je het toch niet meer ;d

Het is puur om naar meetings te gaan die verweg zijn duitsland zweden enz.
je poetst hier je auto en zet hem in goede wax  dan 24uur laten harden.  Tap er op en je rijd naar je meeting trekt de tap er af en klaar geen vliegen vuil of zand wat schuurd.  En je moet wel alleen dat blauwe 3M tap gebruiken dat is er speciaal voor gemaakt. geeft geen lijm resten af.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.