CD vast in SC-805

Gestart door StoneCourt, 19-05-2004 22:14:27

Vorige topic - Volgende topic

StoneCourt

Vandaag een CD in mijn SC-805 gestopt waarvan ik te laat in de gaten had dat er zo'n ringetje om heen zat om de CD stabieler te laten draaien (mijn echtgenote is audio freak). Resultaat: de CD komt niet meer uit de CD-speler als ik op eject druk. Heeft iemand enig idee hoe ik die CD er weer uit krijg?
Without question, the greatest invention in the history of mankind is beer. Oh, I grant you that the wheel was also a fine invention, but the wheel does not go nearly as well with pizza.

Edwin

Probeer de radio er eens uit te trekken aangesloten en al en dan via de bovenkant via de ventilatiegaatjes met een uitgerekte paperclip een duwtje proberen te geven en tegelijkertijd op eject drukken. Moet lukken!

gr. Edwin.  8)

StoneCourt

Bij het drukken op de eject-knop zag ik het randje van de CD verschijnen bij de sleuf waar je de CD instopt. met een pincet de CD te pakken gekregen en eruit getrokken. Hoefde ik het ding tenminste niet uit te bouwen.

Hij draaide overigens inderdaad heel stabiel  ;D
Without question, the greatest invention in the history of mankind is beer. Oh, I grant you that the wheel was also a fine invention, but the wheel does not go nearly as well with pizza.