UPDATE 19/06 en FOTOS [FORUM-MEETING] 19 JUNI C70 AC RESTAURANT DE MEERN

Gestart door bassethound, 31-05-2011 19:17:38

Vorige topic - Volgende topic

Volvo Felipe

Bouke

Ik kom ook zo ff kijken en neem R.Bijl ook mee met z'n oceanrace :eusa_dance:

ivotjuuh

Sorry dat ik weer zo snel weg moest, had nog meer afspraken vandaag (onder andere vaderdag) en kwam er pas gister achter dat deze meeting zou plaats vinden. :eusa_wall:

Jammer van het weer... Mja, beetje regen mag de pret niet derven.  :eusa_shhh:

Was wel leuk om even zo'n ''groot'' aantal C70 bij elkaar te zien. Bij vertrek de 3 (mooie) Belgische C70's gezien. Mooi! Volgende keer praat ik graag nog wat meer en blijf ik langer.

Hier wat foto's: ;D

Bouke

Wij zijn ook weer terug ,leuk een aantal gesproken te hebben en gezien.Het weer was nog wel te doen zo :eusa_dance: Bassethound bedankt voor de organisatie. :eusa_clap:

Czeventig

Ik ben ook weer terug.

Het was erg gezellig en ook leerzaam.

Bedankt voor de organisatie.

BenC70ES

Het was gezellig,  maar toch wel jammer van het weer... 

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

MarkoC70T5

Zo wij zijn ook weer heel huids thuis gekomen. Maar was echt geen pretje op de terug weg met de semi's door de regen 2x hart klopping gehad.
1x in een bocht wou de auto toch de andere kant op en 1x bij Rotterdam even remmen voor de file.  toen gleed hij over het water.

Maar voor de rest echt een perfect dag gehad. Hoop mensen gesproken.  Hopenlijk de volgende keer wel goed weer.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

dajah black volvo c70

ik was onder weg  naar meeting
maar toe werd ik gebelt want me broertje moest naat ziekhuis

vind echt jammer dat ik er niet bij kon wezen
volgende keer ben ik er bij :D

L1on

Ben blij dat iedereen goed thuis is gekomen, ben nog aan het nagenieten van de 'mooie bakken' die ik heb gezien.

Ook leuk dat de belgische equippe er was, zag er heel vlot uit met die rode en die aparte lichtblauwe kleur.. Beetje jammer van het weer, volgende keer beter! (Glee op de terugweg ook een beetje over viaduct, toch de voorbanden maar eens gaan vernieuwen)

L1on

@ dajah: Niets ernstigs hoop ik? Komt nog een volgende keer hoorde ik.

Volvo Felipe

bassethound

Hallo mede C70 rijders en andere forums die nog even lang kwamen voor gezelligheid en kijk plezier
Bedankt voor de goede opkomst 14x C70 ondanks het slechte weer zelfs vanuit belgie waren er aanwezig

Ik denk ook dat dit wel voor herhaling vaatbaar wil dan een andere lokatie en eventueel een tourrit erbij

Hier heb ik ook nog wat fotos van de meeting

Hengeveld

Het was ondanks het weer zeker de moeite waard. Leuk om andere C70-eigenaren te leren kennen. Zeker voor herhaling vatbaar, liefst met een extra activiteit zoals een kleine toerrit.

Frankglt

Ook ik vond 't een geslaagde dag! Mooie C70's gezien, dan lijkt de mijne toch weer erg 'standaard'. Goed georganiseerd, inderdaad jammer dat 't weer niet echt wilde meewerken. Leuk ook dat de Belgische C70's er waren,  ondanks het weer en de lange afstand. Mooi hoor, die turqoise cabrio met blauw dak!

henry classic v70

Citaat van: Hengeveld op 20-06-2011 01:25:07
Zeker voor herhaling vatbaar, liefst met een extra activiteit zoals een kleine toerrit

.............en misschien de aanvangstijd iets later: 13:00/13:30 uur  :eusa_think:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4