Dodare 2004

Gestart door Zippo, 21-05-2004 09:57:10

Vorige topic - Volgende topic

Zippo

Wij zijn gister naar Zandvoort geweest om daar mee te doen met de 410 mtr sprint. Dit was een zeer leuke ervaring, vooral omdat wij de 'enigste' met een volvo waren!! ;D
Wij hebben dan niet gewonnen maar wel goeie tijden neer gezet.
14,30sec als ik 't zo uit mijn hoofd weet. Toch Johann????
Hier nog een paar filmpje....... ;D
Foto's
Foto's
Foto's
Foto's

Verdere filmpjes volgen nog....................

Zippo

mehn

Citaat van: Zippo op 21-05-2004 09:57:10
Wij zijn gister naar Zandvoort geweest om daar mee te doen met de 410 mtr sprint. Dit was een zeer leuke ervaring, vooral omdat wij de 'enigste' met een volvo waren!! ;D
Wij hebben dan niet gewonnen maar wel goeie tijden neer gezet.
14,30sec als ik 't zo uit mijn hoofd weet. Toch Johann????

Het valt wel op dat jullie Volvo's alleen op jullie foto's staan en niet op die van anderen  :-\

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Reitse

Goeie foto's meneer Zippo! Maarreh... blond haar en leren broek en jij hebt je aandacht er meteen bij? ;D

BenC70ES

Mooie foto's, euh maar waar is Johann zijn achterspoiler? Of hield 't te hard tegen?  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Dennis

Mooie foto's maar wat waren je resultaten? (tegen welke auto's heb je geraced?)

Johann

Citaat van: Dennis op 21-05-2004 13:59:48
Mooie foto's maar wat waren je resultaten? (tegen welke auto's heb je geraced?)

Tegen een paar Amerikanen, een Golf turbo (Zippo) en een Civic (Stond volgens mij nog op de start lijn toen ik over de eindstreep ging.. ;D ) en tegen een Mitsubishi Lancer turbo, zo'n oud model met achterwiel aandrijving, waar Zippo en ik een heel harde dobber aan hadden en die ons uiteindelijk naar huis heeft gereden.

Mijn beste tijd was 14.276 met een eindsnelheid van 166 km/h, Zippo zat in de 14.7XX met een eindsnelheid van ongeveer 160 km/h.

Citaat van: BenC70ES op 21-05-2004 13:56:39
Mooie foto's, euh maar waar is Johann zijn achterspoiler? Of hield 't te hard tegen?  ;)

Ja, spoiler scheelde mij meer dan een seconde tot de 200 dus ik heb 'm er maar afgehaald. ;)

HaRdCoRe-WeZ

Heb jullie nog gespot mannen. Goed gedaan moet ik zeggen, zeker als je kijkt naar het feit dat 90% van het hele veld OF veeeeeel lichter is OF minimaal 100pk's erbij heeft. Heel netjes, het blijven toch snelle auto's. Hier nog wat pics.

Zippo & Johann

Johann

Heb ook nog filmpjes maar weinig webspace, dus zal ff kijken wat ik daaraan kan doen...

fearless

Ziet er gezellig uit. Mooie foto's

hpetak

Mooie tijdens boys,
Jammer dat ik het niet wist.Ik was er natuurlijk anders ook weer bij met mn v70 R AWD.

HaRdCoRe-WeZ

1 Augustus is er weer een Festival of Speed van stichting DoDare op Zandvoort. Wellicht dan ook een witte CRX aan de start...

Zippo

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 21-05-2004 21:21:57
1 Augustus is er weer een Festival of Speed van stichting DoDare op Zandvoort. Wellicht dan ook een witte CRX aan de start...

Mooie foto's wezzzz!
Ik ben bang dat wij er dan weer bij zijn. ;) ;D

Zippo

Johann

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 21-05-2004 16:42:46
Heb ook nog filmpjes maar weinig webspace, dus zal ff kijken wat ik daaraan kan doen...

Wezzz,

Filmpjes staan op mijn Dodare foto pagina dus je ken ze van je webspace halen.

Thanks!

Zippo

Een vd tijdkaartjes........

Dit was dus de Lancer (nr.18)..... hij was echt net iets te snel...... :-\ ;D

Zippo

ed

Wat hebben ze daar allemaal aan gedaan? Zo sn el is zo'n ding niet standaard. Ik meen iets van 150 pk oid. Hij zal wel een heel stuk lichter zijn dan een 850.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Roy_Heitzer

Ga er maar vanuit dat er bijna geen enkele standaard auto tussen zit,`t is elke keer weer een verrassing.

Dan heb ik het twee jaar geleden nog niet zo slecht gedaan,ik reed toen ook een 14.76 ;D