HAAGSCHE DAKLOZEN RIT *nieuwe kans in 2012*

Gestart door Arnaud, 08-06-2011 22:48:52

Vorige topic - Volgende topic

Arnaud

Het vorige meetingverzoek was onbedoeld onhandig gepland samen met een andere meeting.
Bij deze alsnog,
een nieuwe oproep

Aan alle C70 convertible (MY99-05) eigenaren; De 1e editie van de Haagsche Daklozen Rit

Datum: zondag 21 augustus 2011
Rit: Den Haag en directe omgeving
Tijd: 11:00uur-15:00uur

Details programma in de maak.

..Alleen bij voldoende animo (min.10 auto's)..

Deelnemers

1. Tom850 (o.v.b.)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Helaas, door omstandigheden en bij gebrek aan animo. Volgend jaar weer een nieuwe kans!

Tom850

Deze datum zou mij ook beter uitkomen.

Onder voorbehoud ben ik aanwezig.

Groeten Tom

cas

ik zal de daklozen krant benaderen, en kijken of je bij iedere Appie een medewerker van ze kan oppikken om ze een onvergetelijke dag te bezorgen  ;D
die geur merk je toch niets van, je hebt toch geen dak  :P

goed initiatief om die jongens ook een leuke dag te bezorgen! toppie  :eusa_clap:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

rogerV701998

Citaat van: cas op 13-06-2011 13:15:28
ik zal de daklozen krant benaderen, en kijken of je bij iedere Appie een medewerker van ze kan oppikken om ze een onvergetelijke dag te bezorgen  ;D

goed initiatief om die jongens ook een leuke dag te bezorgen! toppie  :eusa_clap:

:eusa_eh:

jrkalf

Citaat van: cas op 13-06-2011 13:15:28

Hahaha, mooie interpretatie van het geheel Cas. Ik denk niet dat dit geheel in de lijn der bedoeling lag.
Wie weet pakt de organisatie dit wel sportief op en gaat inderdaad de minder bedeelde mens uit de samenleving een geweldige dag bezorgen. Ik zou bijna zeggen dat dit een nobel streven is.

Echter moet ik helaas afhaken. Mijn 850 heeft een vast dak en dat hoort niet in een dakloze rit.

Mooi initiatief. Er zijn leuke ritjes te doen langs de kust. Met mooi weer een leuk uitje.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

Dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik de titel zag!  ;D 

ergens wel goed gevonden TS ;)  back on topic.

Mooie startlocatie!! kan er niet bij zijn, heb ook alleen maar een schuif kanteldak.   have fun!

gr.  Cas.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Bruno V

MMh, ik hou het topic in de gaten en ben enigzins geintereseerd
- Volvo C70 Convertible 2.4 T (18" Triton's)
- Volvo V50
- MGF '180' VVC