Frysian John stelt zich voor!

Gestart door Frysian-John, 09-06-2011 19:56:06

Vorige topic - Volgende topic

Frysian-John

Mijn naam is John en ik kom uit de buurt van Dokkum in Fryslân. Ik heb een tijdje terug een Dark Olive 850 sedan 2.5 20v LPG uit 1996 voor een paar centen op de kop weten te tikken.
Dit omdat de auto wegens een lekke koppakking al meer dan een jaar geleden aan de kant was gezet.
Ik ben flink aan het knutselen geweest (gewoon uit hobby-oogpunt) en heb inmiddels de koppakking/bouten/D-riem vervangen inclusief het vlakken van de kop! Al met al een hele klus bij zo'n 850! Er moet echt heel wat los bij zo'n motor!
Nu maar eens kijken of de motor nou goed is en of er wat van de auto valt te maken valt.
Ik heb trouwens ook nog een Opel Omega 2.6i Dual Ram op LPG uit 1993 waar ik in het dagelijkse leven mee rond rijd. ook een fijne degelijke auto, als je niet naar het roesten kijkt?!
Ik vind dit een leuk en informatief forum, en ik hoop hier nog veel plezier aan te beleven!

Groeten,

Frysian John

heutink

:D
Hallo John.........hartelijk welkom,        hopelijk kun je binnenkort met de 850 rijden, .............dan wens ik je veel kilometerplezier  van uit Enschede
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

daytonawim

Welkom John,

Weer een Fries er bij wordt nog eens druk hier.

Nog wat foto's gemaakt tijdens het klussen ? we zijn namelijk gek op foto's hier !!!

Jack v

idd weer een fries en ook nog uit de buurt, welkom John en een paar foto's van je roffel is oook leuk ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Frysian-John

Ik heb wel een paar foto's gemaakt van mijn gesleutel. Ik moet alleen nog eens uitvogelen hoe ik die hier moet plaatsen!
Eerst maar eens kijken of de auto weer in goede staat te krijgen is, of dat hij rijp voor de sloop is.

francois

welkom op het forum

hoppelijk kan je gauw in je roffel rijden zie ik je meschien nog als we er op vakantie komen (workum)

grfr

Julius C.

Welkom en succes!

Ps. Foto's plaatsen? Account aanmaken op b.v photobucket, feuteu's  uploaden van je PC, in je album zetten, linkje (onderste mogelijkheid bij je feuteu is "forumcode") kopieer en plak op forumonderwerp...controleren en fertig!
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

Douwe

Welkom op het forum, weer een forumer in de buurt
Ik woon in Driezum
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

THeM

Welkom op het forum en alvast fijne km`s gewenst.
Foto zou wel errug leuk zijn.

Greetz

robin-850-92

Welkom op het forum, leuk dat je hem zelf onderhanden hebt genomen! Gratz!
Veel rijplezier toegewenst!

Gr

marcoz84

Hey John,

Welkom, leuk verhaal! Omega? Lachen, rijd ook lekker maar roest bij t leven. Heb zelf 2 vectra's gehad, heerlijke auto's!

Groetjes,
Marc

StefanCJ

Welkom op het forum John! Veel plezier met de 850. Heb je ook foto`s van de Omega?

Wel leuk overigens, nu al 12 friezen op het forum, als de andere 3 zich nog aanmelden zit de hele provincie hier  ;D.
(grapje).

Henida

Welkom op het forum,
Je kunt veel te weten komen hier.
Succes met je 850.
Foto's kun je plaatsen kijk op deze link:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,23875.0.html
Gr. Frans

Ludo

Welkom John,

Allemaal mooi, een lekke pakking vervangen.
Echter, als je de oorzaak niet aanpakt, is dat volkomen nutteloos.  :-\

spijky

My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige