(nieuwe) mini cooper slot problemen

Gestart door ghertzberger, 12-06-2011 18:12:44

Vorige topic - Volgende topic

ghertzberger

Beste iedereen,

Heel erg off topic, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb hier een mini cooper staan (een nieuwe).

De CV deed het niet, hij wilde niet open. De stelmotor wilde wel, maar ging niet "all the way".

Daarom het gehele linker deurmechanisme vervangen, daarna geen problemen, alles werkte.

Vandaag, het slot wil niet meer op slot. Geeft wederom een tikje, maar gaat niet "all the way". Is mijn stelmotor nu al kapot? Alle standaard contacten en kabels gebruikt.

Weet iemand iets verlossends voor mijn probleem?

Groet,

Gideon

cas

als hij zo nieuw is, gevalletje fabrieksgarantie lijkt mij ?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

NinaPaul

welke versie?

1ste gen. R50, R52, R53; of
2e gen. R55, R56, R57

countryman (R60)?

Niet op slot met de afstands bediening en/of met de sleutel?

Standaard contacten en kabels? later ingebouwd?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

The Demon

Lekker terug gaan naar de dealer.

Groet,
The Demon.

francois

NinaPaul

neem aan dat ie met "nieuwe" het nieuwe model bedoelt, lopen klooien met spullen in garantie is een  :eusa_naughty:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

UserID6342

Wat die je met vragen over een Mini hier op het Volvo850forum ??? ???  Dat is hetzelfde als ik naar de bakker ga en vraag om een gesneden komkommer ??? ??? ;D

Ben