Bart hier - rode 850 2.3 T5 estate

Gestart door bartvdl, 08-06-2011 22:11:06

Vorige topic - Volgende topic

bartvdl

Dat zijn goeie tips! ik had al gelezen dat het waarschijnlijk aan het vditacuüm systeem ligt. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen. Een collega vertelde me over inspuiten met remmen reiniger. Dat is goedkoop en ontbrand als het naar binnen wordt gezogen. Anders de lmm doormeten, stekkers reinigen, iac meten en ik heb nog wat sensoren en stekkers gevonden die ik kan testen. Ik hou jullie op de hoogte. Meer tips zijn nog steeds welkom

FGG

Citaat van: bartvdl op 10-06-2011 17:08:44
Ik heb inmiddels wax op kleur en ga hem eens goed oppoetsen.

:eusa_snooty:

Gewoon eerst polijsten en daarna in een normale, goede was zetten.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

bartvdl

Polijsten heb ik al gedaan toen hij mat uit de was straat kwam

bartvdl

Nou dit weekend dus maar een middagje gewerkt aan de auto. Eerst weer een keer alles gereset, en gecontroleerd dat ik geen storingen meer had. Vervolgens heb ik bijna alle vacuüm slangen vervangen (van een enkele kon ik echt het einde niet vinden). Tot nu toe heb ik geen code terug gezien, niet van de ABS en niet van de motor. Hopen dat het nu opgelost is.

Ik heb de trekhaak ook losgehaald, roest verwijderd en gespoten. het lijkt nu wel een nieuwe. En ik heb de auto in de rode wax gezet, dat maakt weer een groot verschil !! Al met al een vruschtbaar weekend ;)

hanss850

Hoi Bart,

Als de auto zich goed houdt, en je niet zo van elke keer poetsen houdt adviseer ik je om de auto een xkote behandeling te laten geven zie mijn Blog rond maart van dit jaar echt super spul en als je door de wasstraat gaat verkleurt ie echt niet.

Verder wens ik je veel plezier en veilige kilometers
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD