Waar plaatst men zoal de stoeptegels ter ondersteuning ener Estate?

Gestart door Deltalink, 14-06-2011 18:27:41

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Snellebaksteen op 15-06-2011 18:21:59
Overigens, indien u zo'n hekel aan hippy's heeft dient u zelf naar de kapper te gaan. (zie facebook foto, gemakkelijk te vinden aan de hand van het email adres in uw forum profiel...)

Geen foto (meer) te zien  ;D

stotteraar

Hmmm?
Ik heb helemaal geen facebookfoto.
Wel een linkedin, overigens.  ;D
En ik ben geen materialist, maar op een volvoforum waar mensen die mooie wagens op de weg trachten te houden gaan zeggen dat je van zo'n auo een soort zitkuil wilt maken doet me vermoeden dat je een hippie bent.
Als dat ook al niet meer mag worden gezegd....
:police:

elianmars

Citaat van: stotteraar op 16-06-2011 00:13:29
Hmmm?
Ik heb helemaal geen facebookfoto.
Wel een linkedin, overigens.  ;D
En ik ben geen materialist, maar op een volvoforum waar mensen die mooie wagens op de weg trachten te houden gaan zeggen dat je van zo'n auo een soort zitkuil wilt maken doet me vermoeden dat je een hippie bent.
Als dat ook al niet meer mag worden gezegd....
:police:

Ah, je bedoelt er de topicstarter mee. Dat werd hier niet begrepen, geloof ik  ;D

stefanhuijser

(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

Snellebaksteen

Citaat van: elianmars op 16-06-2011 00:20:42

Ah, je bedoelt er de topicstarter mee. Dat werd hier niet begrepen, geloof ik  ;D

:eusa_doh:

:eusa_shifty:
Had ik ook niet door.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

stotteraar

Voor de duidelijkheid (ik wil niet van dit mooie forum worden getrapt):
Ik heet Bert Stoltenborg, heb inderdaad redelijk lang haar en net m'n 850 verkocht aan een liefhebber (een wethouder een dorp verderop zodat ik in de gaten kan houden wat er met de wagen gebeurt) omdat ik bang was dat het ding anders tot een zitkuil zou worden verbouwd door een hippie  ;D.
Verder dank ik iedereen op dit forum voor de vele informatie die hier te vinden is en die me in staat stelt die 850 en m'n v70 classic te onderhouden, en ik denk dat het ombouwen van Volvo's tot idiote objecten is voorbehouden aan Jeremy Clarkson.
Maar eigenlijk hebben de WTF-mensen natuurlijk gelijk en moet je niet eens reaguren op vragen zoals gesteld door de topic starter.

)()()sT

;D

Ik had toch al een vermoeden dat het over de TS ging :D

ghertzberger

De grote vraag is:

Zal Deltalink hier nog op gaan reageren?

NinaPaul

die heeft geen internet kabel in zijn 850....  :eusa_shhh:

en al die metalen delen maken draadloos waardeloos  :eusa_shhh:

Ach als ie er maar plezier in heeft :D
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Douwe

In dit geval;"Aan de voorzijde en de achterzijde van het hoofd (van de topicstarter), met 10 cm tussenruimte". ;D ;D ;D

"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Deltalink

Vreemd... op een of andere manier heb ik de reacties op dit topic nooit meer gezien. Misschien staat er een email-setting verkeerd of zo. Mooi dat interieurplaatje, dat is inderdaad PRECIES wat ik bedoel :P

En/maar inderdaad: naast dat ik de 850 de mooiste auto allertijden vind, vind ik het ook gepast en leuk om er wat creatieve vrijheid mee te betrachten. Dat had ik misschien wat beter uit kunnen leggen.

"De achterwielophanging van de Volvo 850 is gepatenteerd onder de naam Delta-Link. Dit unieke semi-onafhankelijke systeem combineert de voordelen van een starre as met de voordelen van geheel onafhankelijke achterwielophanging." - Volvo 850 Estate folder