kerkbank 2.40 meter vervoeren

Gestart door Markv, 15-06-2011 19:26:38

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

Citaat van: Luc op 16-06-2011 11:00:33
Wauw... bedankt. Nee, ik wist het niet, heb ook geen i-boekje bij mn auto gekregen.

Heb afgelopen week nog zowel de bijrijdersstoel als de zittingen van de achterbank eruit gehad omdat zuslief een nieuw bed nodig had. De dozen waren 2,20 (aldus IKEA), en met de rugleuning van de bijrijdersstoel helemaal naar voren gedraaid en natuurlijk zover mogelijk naar voren geschoven, ging het net niet.

Weer wat geleerd! Is de kerk toch nog ergens nuttig voor  :eusa_pray:  ...

ik heb nog wel een instructie boekje voor je anders ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Luc

Wil ik dan bij deze reserveren... mag je aan me overhandigen bij Rijtrainig/slipcursus deel 3, betaal ik je lunch  ;D

Mocht jij of ik niet kunnen bij deel 3, weet ik zeker dat we wel een andere manier vinden. Het gaat toch wel om een boekje van een 95- of 96-er?
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

ulkeman

Citaat van: Luc op 16-06-2011 11:36:55
Wil ik dan bij deze reserveren... mag je aan me overhandigen bij Rijtrainig/slipcursus deel 3, betaal ik je lunch  ;D

Mocht jij of ik niet kunnen bij deel 3, weet ik zeker dat we wel een andere manier vinden. Het gaat toch wel om een boekje van een 95- of 96-er?

volgens mij zijn al die boekjes het zelfde,
lag er nog 1 in mijn sloper vandaar is die over anders gaat die met oudpapier mee ;D
je mag hem zo wel hebben ;)

afdeling dalfsen

daytonawim

Mm..... een gratis lunch in een ***** sterren tentje das echt niet verkeerd hoor  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

ulkeman

Citaat van: daytonawim op 16-06-2011 13:04:56
Mm..... een gratis lunch in een ***** sterren tentje das echt niet verkeerd hoor  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

hmm nu je het zegt, ik neem het aanbod aan ;D

afdeling dalfsen

Ewout Schalkwijk

Hoeveel kerkbanken wil je meenemen in je Volvo? Een stuk of vijf moet haalbaar zijn hoor. :eusa_whistle:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

gerardgrobben

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 16-06-2011 18:53:34
Hoeveel kerkbanken wil je meenemen in je Volvo? Een stuk of vijf moet haalbaar zijn hoor. :eusa_whistle:

Ewøut

je zou ook een 240 Estate op je trekhaak kunnen drukken, die is toch gauw een 40 cm langer...

tuba or not tuba, that's the question

Markv

Dank voor de reacties en tips. Toch maar de bank plat gegooid en hij paste prima acherin! Bankie staat inmiddels in de kamer...

LvD

Zo had 't ook gekund:

Of zo:

francois

kom wel eens bij je bidden  ;D

grfr