Een blauwe N een zwarte N...

Gestart door Miel850, 15-06-2011 22:14:32

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Aha daar is hij gebleven. Veel plezier er mee!

san

Gelukkig goed terecht gekomen...jaja gedemonteerd,grapjassen!🤥

The Volvoboy

Denk dat je nog een hele poos plezier gaat hebben van die auto :)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

elianmars

Citaat van: san op 30-12-2017 10:32:28
Gelukkig goed terecht gekomen...jaja gedemonteerd,grapjassen!🤥

:eusa_angel: ;D

Miel850

Citaat van: The Volvoboy op 30-12-2017 11:13:07
Denk dat je nog een hele poos plezier gaat hebben van die auto :)

Ik hoop nog een tonnetje of wat....
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Miel850

Ziezo,

inmiddels voor de eerste keer een tank met de D5 opgestookt. Met veel (rustige) snelwegkilometers 1300 km eruit weten te persen. Dat had ik niet verwacht. Ik ben zeer tevreden over hoe de wagen het doet.

Ik luister graag naar muziek in de wagen, dus blij met de HU-803 in beide N's. Wat me opviel was het aanzienlijke verschil in geluidskwaliteit. In de D5 klonk het stukken minder. Ik heb me voor het eerst eens verdiept in het verborgen menu van de HU en dat bleek de oplossing. Nu klinkt het als een klok (voor mijn gehoor dan hè). Een aanrader voor degenen die ook een HU-803 (en ik meen 603 en 1205) af-fabriek in de wagen hebben. Even zoeken op de Volvo fora of Google en je kunt aan de slag.

De 855 maakt ook nog wat bescheiden kilometers, gewoon om niet lang stil te staan. Staat nu een maandje te koop en er is nog 0,0 concrete interesse. Misschien vraag ik wel teveel. Indien het me te lang duurt gaat de 2.4T ook de verkoop in. Dan zie ik wel welke overblijft. Drie tanks op de oprit is in ieder geval teveel.

Miel850

Gemengde gevoelens...DOPpie pakt haar koffers en gaat me verlaten voor een ander.

Ze wordt komende week opgehaald om een ander te plezieren. Een goed gevoel bij de nieuwe eigenaar, dat scheelt.  :)
Bedankt voor 8 jaartjes genieten, nog één keer in vogelvlucht...

Onze eerste date

Je had soms last van muizen

We gingen vaker met het gezinnetje naar Bretagne

En nu sta je te wachten op je nieuwe baasje

Van de week zal ik je nog even goed verzorgen, zodat je er netjes op staat bij de overdracht.

8)  :(

Miel850

Inmiddels een paar weken roffelloos. Naar wat ik begrijp doet ie het uitstekend bij zijn nieuwe baas. Gelukkig heb ik nog veel plezier aan beide N's.

Afgelopen week is de zomerset onder de D5 gezet. 18" Pegs. Staat stoer, rijdt een stuk minder vind ik. Na een weekje hobbelen besloten dat ik terug ga naar 17" en de 18" van de hand doe. Ze waren binnen een uurtje verkocht. Er komt nu een setje Sentinels onder. De Thor's blijven behouden voor de winter.

Voor het laatst op de Pegs:

elianmars

Ach, verrek. Dat waren jouw velgen die op FB te koop stonden  :eusa_doh:  :-[  ;D

Mijn N stond op Sentinels toen ik 'm kocht. Die zijn er onderuit gegaan voor 18 inch Pegs ;D
Staat nu op 17 inch Pegs. Ik zou wel weer terug willen naar 18 inch, maar dan wel de lichte versie.

V70R^2

Zo in het zonnetje is dat DOP wel erg mooi, komt er weer een classic of 850 terug? Of blijf je bij de N'N'en  ;D ?

Citaat van: elianmars op 22-03-2018 23:11:50
Ach, verrek. Dat waren jouw velgen die op FB te koop stonden  :eusa_doh:  :-[  ;D

Mijn N stond op Sentinels toen ik 'm kocht. Die zijn er onderuit gegaan voor 18 inch Pegs ;D
Staat nu op 17 inch Pegs. Ik zou wel weer terug willen naar 18 inch, maar dan wel de lichte versie.

Ik heb zelf onlangs deze nette Duitse lichte imi's laten opknappen, maar sindsdien nog niet mee gereden en nu team dynamics aangeschaft, dus als je deze wilt:

Zijn niet gepoedercoat maar netjes in de pegasus zilver metallic gelakt door https://www.velgenexpert.nl/ .

Bandjes kan ik dan weer over zetten, gezien het "echte" zomer banden zijn ("semi-slicks").

(excuses voor de topic vervuiling)

Miel850

Een roffeltje zal er wel weer eens komen, voor de leuk erbij. Ik hoop dan een leuke T-5R of zoiets (als dat nog te betalen is dan...).

Inderdaad Marcel, dat waren de mijne. Las net je blog even, take care kerel!

elianmars

Citaat van: V70R^2 op 22-03-2018 23:57:08
Zo in het zonnetje is dat DOP wel erg mooi, komt er weer een classic of 850 terug? Of blijf je bij de N'N'en  ;D ?

Citaat van: elianmars op 22-03-2018 23:11:50

Ik heb zelf onlangs deze nette Duitse lichte imi's laten opknappen, maar sindsdien nog niet mee gereden en nu team dynamics aangeschaft, dus als je deze wilt:

http://i63.tinypic.com/ru9soh.jpg

Zijn niet gepoedercoat maar netjes in de pegasus zilver metallic gelakt door https://www.velgenexpert.nl/ .

Bandjes kan ik dan weer over zetten, gezien het "echte" zomer banden zijn ("semi-slicks").

(excuses voor de topic vervuiling)

Dank voor het aanbod, maar ik heb liever originele :)

Citaat van: Miel850 op 23-03-2018 00:16:42
Inderdaad Marcel, dat waren de mijne. Las net je blog even, take care kerel!

Dank je! :)

Miel850

De "inbetweens" die straks onder de 2.4T komen. Donderdag pik ik een setje Sentinels op voor de D5.

Staat eigenlijk helemaal niet slecht zo. Geen idee hoe deze velgen heten. Iemand een idee?

yannickdv

Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

mehn

Citaat van: Miel850 op 26-03-2018 19:50:09
De "inbetweens" die straks onder de 2.4T komen. Donderdag pik ik een setje Sentinels op voor de D5.

Staat eigenlijk helemaal niet slecht zo. Geen idee hoe deze velgen heten. Iemand een idee?

http://i66.tinypic.com/2vttuol.jpg

Die heb ik ook als wintervelg. Mooie velg! ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: