Krimpenerwaardmeeting 2011

Gestart door Bouke, 15-06-2011 22:38:38

Vorige topic - Volgende topic

R.Bijl

het kwartje valt nu pas....ra-ra wat klopt er niet..... ? ;D
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

elianmars

Citaat van: R.Bijl op 28-08-2011 22:56:35
nu moet ik alleen nog even een keer bij een uitlaat gaan luisteren... :eusa_whistle:

Dat is er inderdaad even bij ingeschoten  :eusa_doh:

Leuk je (eindelijk!) in levende lijve gezien te hebben  ;)

vanges

Ik zie dat velen van ons zich nu, al Roffelend op de digitale snelweg, nog aan het nagenieten zijn van een zeer geslaagde dag.
Ook mijn meissie vond het geweldig, ik hoop voor de heren dat het Tupperwaregehalte niet al te hoog was.
Kan niet wachten tot de volgende keer, iedereen hartstikke bedankt :-*

Groetjezz,

Rob & Femmy en Bert=(SR-NN-71).

Bouke

nu moet ik alleen nog even een keer bij een uitlaat gaan luisteren... :eusa_whistle:

[/quote]
Welke heb je gehoord :eusa_think: zeker die van Marcel :eusa_shifty:

elianmars

Citaat van: vanges op 28-08-2011 23:01:19
Ik zie dat velen van ons zich nu, al Roffelend op de digitale snelweg, nog aan het nagenieten zijn van een zeer geslaagde dag.
Ook mijn meissie vond het geweldig, ik hoop voor de heren dat het Tupperwaregehalte niet al te hoog was.
Kan niet wachten tot de volgende keer, iedereen hartstikke bedankt :-*

Groetjezz,

Rob & Femmy en Bert=(SR-NN-71).

Ja, jou moest ik net even hebben. Wat heb jij voor bijzonder interieur in je wagen? Supermooi!!

R.Bijl

Citaat van: Bouke op 28-08-2011 23:02:12

Welke heb je gehoord :eusa_think: zeker die van Marcel :eusa_shifty:
[/quote]

nee,juist niet,vandaar...... ;D

Marcel,dat is insgelijks,ik kom wel een keer met Bouke mee....
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Pino143

Het was een top middag in en om Schoonhoven! Dita, hartelijk bedankt voor het lekkere eten. Bouke, bedankt voor de organisatie en de heren bij Hooftman: bedankt voor het openstellen van de deuren voor een kop koffie en een lekkere stroopwafel.

Bij terugkomst bij Hooftman (waar ik mijn auto had laten staan omdat ik met Taranis was meegereden) bleek mijn dakraam nog op de kantelstand te staan. Gelukkig heeft het niet heel hard meer geregend waardoor het binnenin gewoon droog was.

Nogmaals bedankt voor de hele dag.

Tot volgend jaar.
Elmar

maruska

net thuis, nog even klein sprintje gedaan op de lokale weg naar de A16.. Sorry Iris, moest van Marion ;D
Mooi dat we nog aan konden sluiten bij het eten ! Super lekker Diederik !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Nathalie

Waarom nu weer Tupperwaregehalte????  :eusa_naughty:
Ik heb me ingehouden, volgende keer houd ik gewoon een kofferbakverkoop, kunnen jullie allemaal een stuk taart mee naar huis nemen!!  :eusa_drool:

Nathalie

@maruska

Het is wel een beetje vreemd dat je als laatste komt, als eerste je voorgerecht krijgt en dan ook nog 2x het hoofdgerecht, ik doe toch iets fout!!

gerardgrobben

Citaat van: Nathalie op 28-08-2011 23:11:02
@maruska

Het is wel een beetje vreemd dat je als laatste komt, als eerste je voorgerecht krijgt en dan ook nog 2x het hoofdgerecht, ik doe toch iets fout!!
was maar 1,5 x hoofdgerecht, kan ik onder ede getuigen.

Nog vreemder is dat degene die het laatst thuis is nu pas aan de JackDaniels gaat..LOL

Met dezelfde intentie gaan we een TwenteRit op poten proberen te zetten.  
Dank voor de gezellige dag, en voor de toertocht door een gebied waar ik normaal gesproken nooit kom.
tuba or not tuba, that's the question

elianmars

@maruska

Ik weet wel wat je fout deed. Je zat niet op de plaats van Mark  ;D

maruska

@Nathalie : Heb je Dita wel goed genoeg gedag gezegd ? Scheelt blijkbaar een hoop ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: gerardgrobben op 28-08-2011 23:15:07
@maruska

nog vreemder is dat degene die het laatst thuis is nu pas aan de JackDaniels gaat..LOL

Met dezelfde intentie gaan we een TwenteRit op poten proberen te zetten. 
Dank voor de gezellige dag, en voor de toertocht door een gebied waar ik normaal gesproken nooit kom.

Leuk dat je er ook bij was!

Waarom heb je je witte monster niet bij de rest geparkeerd?  ;)

gerardgrobben

Citaat van: elianmars op 28-08-2011 23:15:59

Waarom heb je je witte monster niet bij de rest geparkeerd?  ;)

lang verhaal, kort antwoord : vertel ik je nog wel een keer.... (onder een borrel..LOL)
tuba or not tuba, that's the question