C70 cabrio eigenaar stelt zich voor

Gestart door Czeventig, 17-06-2011 00:18:34

Vorige topic - Volgende topic

Czeventig

Lees al weer een tijdje mee op dit forum (erg veel goede en leuke info) en de tijd is gekomen om mezelf eens voor te stellen.

Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van een Volvo C70 T5 cabrio sport.
Hoewel het de bedoeling was om 'm te gebruiken als dagelijks vervoermiddel rij ik er vooralsnog alleen in het weekend mee.

Heb voor de aankoop getwijfeld tussen een Audi TT (nieuw model), C70 (nieuw model) en het oude model C70.
Na lang dubben was ik eruit. Het oude model C70 was de enige keuze waarop ik niet snel ( althans dat verwacht ik) zou zijn uitgekeken.

De auto rijdt heerlijk.

Bij mijn weten heeft de vorige eigenaar de volgende wijzigingen doorgevoerd:
-Andere koplampen (twijfel erover of ik dat in stand wil houden)
-Nieuw model gril
-Spacers
-Veerpootbrug

Verder is door de eerste eigenaar de houten dashboard set (en stuur) vervangen.
Dat ga ik waarschijnlijk weer in originele staat terugbrengen.

L1on

Beste Czeventig,

allereerst hartelijk welkom op het forum en nog veel veilige km's toegewenst met de C. Ik heb zelf ook een C.
Over het vervangen van de dashboardonderdelen heb ik ooit een topic geopend in het accesoires forum, maar er is ook een goed topic hierover in optische tuning. As weekend is er een meeting in Utrecht met een aantal C70-bezitters. Misschien tot dan!

Frankglt

Heel mooie C, gefeliciteerd!

Was in het begin niet zo kapot van die donkere koplampen, maar begin 't steeds mooier te vinden.

Zeker komen op zondag: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,49876.0.html

Miel850

Welkom hier.

Wat is zo'n C toch mooi!

...zucht  :eusa_drool:

Groet,
Miel
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Justin-850

Welkom welkom! Inderdaad een hele mooie C70 :D

En mooie velgen d'r onder ook ;) Staan ook goed onder een 850 *al zeg ik het zelf* :P

Gr. Justin

Kali-Integrali

Hey Czeventig,

welkom op het forum met die mooie C70 cabrio van je. Ziet er echt goed uit. Voor wat betreft de donkere koplampen is mijn mening dat het qua kleurstelling erg mooi is. Echter kan ik door de hoek van de foto niet goed zien hoe ze er precies uitzien. Soms lijkt het toch wel wat tupperware-achtig. helemaal wanneer er Led dagverlichting in zit. Maar goed, ieder zijn ding. De combi met de donkere knippers vind ik erg mooi.

Maar goed, Nieuwe type TT of C70N...... dat betekent dat je nu genoeg centen over hebt voor eventuele aanpassingen ;D

Geniet ervan, gr-Martijn

thuur

Die goedkope koplampen zijn geen pan op zo'n chique auto inderdaad. Een set heldere lampen rondom staat vele malen beter. En dat is niet mijn mening, dat is een feit ;D

Welkom!

Gr 8)

FGG

Citaat van: thuur op 17-06-2011 11:40:02
En dat is niet mijn mening, dat is een feit ;D

Ja, dat vind jij.

Welkom op 't Forum.

Mooi de juiste keuze gemaakt, zo'n TT vind ik nix en de oude C70 vind ik vele malen mooier dan de nieuwe.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Czeventig

Bedankt voor jullie reacties.

Betreffende de lampen:
Ik twijfel erg tussen de heldere lampen en degene die er nu in zitten.
En zolang ik twijfel hou ik het zoals het nu is.

@Kali-Integrali
Ik wil eigenlijk niet zoveel aanpassen aan de auto.
Denk wel aan een chiptuning. Niet omdat het nodig is, maar omdat het kan.

Verder nog wat uit te voeren reparatiewerkzaamheden:
Bij de vorige eigenaar is de bekleding van de achterzijpanelen kapot gegaan als gevolg van het losraken van het windscherm. Toch een kostenpost van 1200 - 1500 euro, denk ik.
Of ik moet nog een autobekleding herstelbedrijf vinden dat het vakkundig kan repareren.

Overigens kom ik zondag misschien even langs in De Meern.

peteRRR

Mooi de C70 in deze kleur en het neus front is een vloeiende aansluiting op de rest van de auto.

Prachtig. :D

En welkom op het Forum,Aka virtuele gekkenhuis. :eusa_doh:

Groet. ;D
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Gommie855

hele mooie wagen en wat de lampen betreft ziet er best gaaf uit,heb ze zelf ook in mijn 850 zitten en het is wennen alleen het licht zelf is nog even tja ,andere lampjes denk ik rij er nu een week mee en best leuke ;Dreacties gekregen,ook van volvo rijders
groet gommie855

Julius C.

Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

knip

welkom...  en wat een mooie auto,heel mooie kleur ook :eusa_drool: :eusa_drool:

robin-850-92

Welkom! Mooie C heb je daar! Die koplampen staan er netje's bij!

rifwachter

Hoe bevalt je de cabrio ?

Gr. Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo