Hier is...."Fly"

Gestart door Fly, 28-06-2011 20:00:07

Vorige topic - Volgende topic

Fly

Beste 850-ers,

Graag stel ik mij aan jullie voor. Man, 50 met n voorliefde voor mooie snelle auto's. De eerste van dit kaliber kocht ik in 1998, n mooie 850R. Later ingeruild voor een A6 4.2 maar die was nooit heel. Dus weer terug naar Volvo. 2002 n T-5  mijn eerste echte nieuwe wagen die ik in 2003 inruilde voor de nieuwe R. Bofkont dus. Deze heb ik nog steeds, nu met 230k op de teller en zonder problemen. Enkel nieuwe koppeling. 
Aangezien ik binnenkort op zoek ga/ben naar een T5-R dacht ik wijs te zijn en mij aan te melden voor jullie fraaie forum. Ik hoop veel plezier en wijsheid hier op te doen en hopelijk kan ik voor jullie ook veel betekenen. O ja, ik ben ook liefhebber van dat merk uit `Zuffenhausen' en hardfietsen op de weg of in het bos dus als jullie daar vragen over hebben, ook welkom.

Groet Fly

hathü

Welkom, inderdaad een wijs besluit je hier aan te melden. Is de T5-R voor erbij, dan ben je helemaal een bofkont. Hoe ziet je R er uit, voor mijn zijn ze het mooist in het zwart met cognac/okerkleurige  kleur bekleding.

Fly

By ilmosca
Topfoto is het niet, maar dit is tijdens de rijvaardigheidstraining die je aangeboden kreeg bij de toen nieuwe R in 2003

)()()sT

Ook errug lekker, zo'n V70N-R  :eusa_drool:

Ik neem aan dat die ook mag blijven? Succes met de zoektocht  8)

Wout309t

Welkom! Wordt het een hobby-auto? Leuk!
2011 V70 2.0T R-Design MT

Julius C.

Welkom hoor...fraaie koets zo in die kleur!
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

daytonawim

Netjes hoor, en welkom hier, je vind vast wat je zoekt.

FGG

Welkom op 't Forum.

Succes met je zoektocht naar een mooie T-5R

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

marcoz84

Welkom, suc6 met de zoektocht!