Logo Volvo 850 Forum

Gestart door ed, 25-05-2004 15:18:54

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

mijn stickers zijn binnen en neem ze morgen mee naar Goes voor de liefhebbers...

wel ff zorgen dat je €4 per sticker contant bij je hebt... ;)

ik ga nu vertrekken want ik wil dadelijk nog een duik gaan maken ;D
tot morgen
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

fearless

Ik zal die sticker ook liever op de buitenkant hebben, want mijn auto word zeer binnenkort ook geblindeert.

Hen3

Citaat van: s©ub@ link=board=5;threadid=5081;start=msg74076#msg74076 date=+mijn stickers zijn binnen en neem ze morgen mee naar Goes voor de liefhebbers...

...ik ben er morgen niet bij, maar zou wel errug graag een sticker van je willen kopen.
Kan ik het bedrag overmaken (+verzendkosten) zodat je hem op kunt sturen?

Ik had niet in de gaten dat je ze al besteld had, wat prima is overigens  ;D
Ik stel voor dat we de verdere discussie over drukken over transparante folie e.d. om de kosten te drukken dan de kop in drukken en gewoon deze uitvoering gaan gebruiken.

[edit] ik zie ineens dat ik in deze ene zin het woord drukken in 3 betekenissen heb gebruikt  :D) Was echt toeval![/edit]

Heb je er genoeg laten maken ?.....  er zullen wel geen >1300 stuks nodig zijn, maar belangstelling zal er wel zijn denk ik...

Reitse

Zo'n stickersysteem met blokjes moet je niet aan de buitenkant willen.

Ik heb ervaring: twee keer autowassen en je kan de blokjes van de grond gaan zoeken...

Hen3

Citaat van: Reitse op 18-06-2004 20:54:09

Ik heb ervaring: twee keer autowassen en je kan de blokjes van de grond gaan zoeken...

jeetje..... dan gaat zo'n sticker maar een jaar mee dus  ;D

Reitse

Bij jou misschien, bij anderen tussen de 2 tot 4 weken... en dan is 4 euro écht teveel....

Reitse

Draad kwijt is 1 ding, sticker kwijt is ook niet alles...

Reitse

Vogel

Citaat van: Reitse op 18-06-2004 20:54:09

Je moet wel eerst even goed schoonmaken met spritus he, en als het dan van die "autobeletterings" stickermateriaal is, moet je is effe opletten hoe je na een paar jaar moet tobben om het er af te krijgen  :P. Ik heb pas nog een bestelbus ontdaan van die stickers en het zat echt goed vast
hoor. ;D

gr William
Forget the rest, Volvo is the Best

Reitse

Zet er maar es een hogedrukspuit met 80-100 bar tegenaan....

Raf

dat komt aan mijn auto niet aan!!!!
De gustibus non disputandum est!

Hen3

Citaat van: Boba Fett op 18-06-2004 21:10:39
Pfffff.....

Ik ben even de draad kwijt  ???
Wordt het nou een sticker aan de binnen of aan de buitenkant? En wat voor sticker (transparant of met witte achtergrond)??

Van een witte achtergrond is nooit sprake geweest. De lichtgrijze achtergrond die je op bepaalde plaatjes ziet stelt transparantie voor. De afweging was alleen of het een normale gedrukte sticker moet worden op transparante folie (dus de blokjes en tekst gewoon gedrukt), of een echte transfer. In het laatste geval is er eigenlijk sprake van allemaal kleine stickertjes (ieder blokje en iedere letter is een los staand stukje) die je op je ruit plakt. Uiteraard hoef je dan niet ieder stukje afzonderlijk op te plakken, maar zitten ze op een vel gekleefd dat je op je ruit drukt. Je trekt het vel weg, en de stickertjes blijven zitten.

In beide gevallen zie je dus gewoon losse blokjes en tekst, op een doorzichtige achtergrond.
Een op folie gedrukte sticker is erg goedkoop, een transfer is veel mooier, maar ook veel duurder.

Scuba heeft al wat transfers laten maken, dus ik denk dat het deze uitvoering wordt.

Oh ja... op de binnenkant wat mij betreft. Volgens mij moet je ruit wel erg geblindeerd zijn wil dit logo niet meer zichtbaar zijn!

Vogel

Citaat van: Reitse op 18-06-2004 22:53:49
Zet er maar es een hogedrukspuit met 80-100 bar tegenaan....

Jij mag op de stickers van onze bedrijfsbus de hogendruk reiniger zetten (is ie gelijk weer mooi schoon  ;D) die stikkers spuit je er echt niet af als ze maar goed geplakt zijn!
Als je tenminste een beetje normaal doet met je auto en hoe je em schoonmaakt  ;)

gr William
Forget the rest, Volvo is the Best

Hen3

Citaat van: Ludo op 19-06-2004 00:16:15
Citaat van: Hen3 op 18-06-2004 23:39:03
Een op folie gedrukte sticker is erg goedkoop, een transfer is veel mooier, maar ook veel duurder.

komop zeg, 4-5 euro is toch niet te veel.
de drukker wil tenslotte ook Volvo rijden.    ;D

staat er geschreven dat ik ze te duur vind? ??? Een transfer is ongeveer 20x zo duur als een gedrukte sticker (5 euro t.o.v. 0.25 euro), dus wat ik schrijf klopt volgens mij helemaal  :P

Ik heb er ook wel 5 euro voor over hoor! Ik had echter ook net zo lief een gedrukte sticker gehad omdat ik denk dat het zichtbare verschil wel meevalt..

Echter, om te voorkomen dat deze discussie opnieuw oplaait (we zitten inmiddels op 16 pagina's en we moeten dit een keer gaan afronden):

De uiteindelijke uitvoering is een gesneden transfer geworden, om aan de binnenkant van de achterruit te plakken.

Als de drukker ook Volvo rijdt moet hij er maar eentje achterhouden voor zichzelf! :D

Raf

joepie! ik heb er ondertussen al 1!!!

dank u, Scuba!

Raf
De gustibus non disputandum est!