Logo Volvo 850 Forum

Gestart door ed, 25-05-2004 15:18:54

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

nee; het logo in witte blokken met 1 rode blok... dan is het goed zichtbaar en is het niet geprint op transparante folie; gewoon laten snijden als losse blokken lijkt me het beste
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

s©ub@

nee hoor; daar hebben ze speciale transfair folie voor die een stickermaker er nagenoeg standaard opzet... kwestie van velletje op de raam, transfairpapier eraf en lekker zitten die sticker

)()()sT

ja... dat ben ik wel met je eens Scub, vind dat van dichtbij ook veel "strakker" uitzien i.p.v. een grote stikker.

Ben echt eens benieuwd strakkies!  :D

s©ub@

ik krijg (&*^^&%&*% niet in illustrator formaat gegoten; anders had ik er vanmiddag al een paar laten snijden bij mijn lokale letterboer... :-\

Reitse

transfairfolie? Is die heel erg aardig ofzo? ;) Of bedoel je transfer folie.

Ik heb mijn logo op een overheadsheet gedrukt met een zo sterk mogelijke kleurintensiteit. Het blauw is vrij donker maar schijnt toch heel licht door. Ik ben een beetje bang dat je met zwart hetzelfde effect gaat krijgen tenzij je zwarte stickers gaat gebruiken.

animalT5R

ben het er ook mee eens:YO
gr.johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

s©ub@

kweetnie of mijn stickersnijer er blij van gaat worden maar dit vind ie straks in zijn mailbox...

ben benieuwd...

en voor de handige doe-het-zelvers; het bestandje kun je hier downloaden:

AI = http://intdes01.xs4all.nl/layout/FORUM.ai
EPS = http://intdes01.xs4all.nl/layout/FORUM.eps
TIFF = http://intdes01.xs4all.nl/layout/FORUM.tif
PDF = http://intdes01.xs4all.nl/layout/FORUM.pdf
ff rechtse muistoets en dan "save as"/"doel opslaan" om op te slaan

succes ermee ;)

<EDIT: het grijs moet natuurlijk transparant zijn, maar op een witte achtergrond zie je dan de witte blokken niet meer (dhuh... :P) /einde EDIT>

<EDIT 2: om 16 uur kan ik de eerste proefsnijding gaan halen, ben benieuwd! ;D /einde EDIT>

Geert-Jan

Ja hoor Prachtig.

Heb normaal wel moeite met stickers maar deze wil ik ook wel op m'n 850 plakken.

Dus bestel er ook maar een voor mij. ;D

Mijn printer print geen wit ik weet niet hoe het bij jullie is ???

Ik heb het idee dat dat niet anders is.

Volvo850Club lidnr.0504409

mehn

Citaat van: s©ub@ op 17-06-2004 14:35:33
<EDIT 2: om 16 uur kan ik de eerste proefsnijding gaan halen, ben benieuwd! ;D /einde EDIT>

Zaterdag live te bewonderen?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

BartT5R

Scub,
zaterdag 1 graag.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

AEO

Doe er voor mij ook 1 bij!
Alle paddestoelen zijn eetbaar. Weliswaar zijn er paddestoelen die je maar
een keer kunt eten

TTT242

Scub@,
heb je een grote en een kleine versie? Of wat zie ik op dat voorbeeld?
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

animalT5R

ik ook zeker,maar is het zoals voorbeeld,i grote en 2 kleine?
m.v.gr.
johan
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

denkweb

Heel apart... tis net de VHD verzekeringssticker eigenlijk...

s©ub@

ok, hier gaat ie dan:

ook nog op de VUMO (vuilnismobiel) ;D

zo... nou ff de addertjes onder het gras; mijn stickerboer gaat er morgen aan beginnen maar het is een takkewerk! al die stukken folie pellen, dan dat rooie blokje erin pielen en dan nog een transfer folietje (dankje reitse ;) ) erop... dus in de loop van volgende week zijn ze klaar waarschijnlijk...

de stickers komen; kostprijs op €3,54 excl BTW per stuk... zou dus komen op €4,21 per sticker. nou ga ik het "zonder bon" doen dus voor €4,- per stuk moeten ze weg kunnen excl. verzendkosten.

echter... ik wil Hen3 niet onder zijn duiven schieten die momenteel al de kar zo ver getrokken heeft (waarvoor dank) en ik zie het zelf, tijdsgewijs) niet zitten om de distributie te doen...

als hen3 akkoord gaat met het bestellen (en de rest van jullie) en ik heb een vrijwilliger die het spul wil gaan verzenden dan kunnen ze in omloop gebracht worden, echter gaat dat dus niet lukken voor as zaterdag (heel misschien kan ik er nog een paar lospeuteren maar ik beloof niks!)

resultaat ben ik trouwens wel tevreden over, zeker als je ziet wat voor kleine lettertjes het zijn ;) ;D