abs

Gestart door miquel, 28-01-2007 10:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

miquel

mogge,

als ik mijn 850 start gaat zoals jullie weten het abs lampje uit maar soms na een tijdje en een paar keer remmen gaat ie wel eens branden.

iemand wel eens hetzelfde probleem gehad en weet de oorzaak??

groeten miquel
gggggg

animalT5R

Miguel,
Probeer de zoeken button bovenaan in de browser eens.
Over de meeste vragen die je heb is al heel veel over geschreven  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

mehn

Citaat van: miquel op 28-01-2007 10:33:03
als ik mijn 850 start gaat zoals jullie weten het abs lampje uit maar soms na een tijdje en een paar keer remmen gaat ie wel eens branden.

Probeer eens voorzichtig aan de contactsleutel te prutsen (wel op de weg blijven letten ;) ) als het probleem zich weer voordoet. Als dat verschil maakt ligt het aan het electronisch gedeelte van je contactslot. Kost een tientje of 4 en is eenvoudig zelf te vervangen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Welk bouwjaar en maand is je 850?


Gr ;)

Spin!

Citaat van: mehn op 28-01-2007 18:38:09
Citaat van: miquel op 28-01-2007 10:33:03
als ik mijn 850 start gaat zoals jullie weten het abs lampje uit maar soms na een tijdje en een paar keer remmen gaat ie wel eens branden.

Probeer eens voorzichtig aan de contactsleutel te prutsen (wel op de weg blijven letten ;) ) als het probleem zich weer voordoet. Als dat verschil maakt ligt het aan het electronisch gedeelte van je contactslot. Kost een tientje of 4 en is eenvoudig zelf te vervangen.

inderdaad, ook gehad bij vorige 850...even sleutel iets verder doordraaien ( niet zover dat je startmotor naar de haaien gaat ) en dan 'reset' de boel zich weer...moet goed komen dan

www.vm-parts.nl

FGG

Ik heb 't zelfde gehad: Kabel van de ABS-sensor liep aan, langs de binnenzijde van de velg. Kabel vervangen, goed in de kabelclips gedaan en opgelost.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

volvo Paul

hallo, je heb verschillende oorzaken , er zijn abs computers geweest in sommige modeljaren waarvan de soldering slecht van waren met als gevolg als men de foutcodes uitleest je meestel foutcode van de rechter achterwiel senor krijgt of zelfs van de pompmotor

grtz