Rechte/schuine flens 16T

Gestart door mr-officer, 21-06-2011 17:22:32

Vorige topic - Volgende topic

mr-officer

Dat zijn leuke getallen. Vooral van de V70.

Nu de witte injectoren onderweg zijn, ga ik dus voor de 16t en een andere DP.

Ik ga straks weer even klussen aan de Volvo. Had een begin gemaakt met 76mm alu buizen voor de IC, maar er moet meer aangepast worden dan ik dacht. Al met al wel een leuke klus.

Wout heeft me een aanbod gedaan voor een 16t turbo. Even kijken of we over de prijs eens kunnen worden.

Het lijkt alsof ik aan het zeiken ben, als het om geld gaat (mijn eigen woorden hoor), maar vergeet niet dat ik een zoontje heb van 11 maanden en in september een tweede zoon erbij krijg. Kan elk tientje dus goed gebruiken en mijn budget is dus niet zo groot ;)

Maargoed...de Volvo wordt wel DE gezinsauto ;D ;D , dus papa wil ook wat ;D .

Groet, Vé

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

-D©©©L-

Citaat van: cas op 23-06-2011 10:37:28
.  zijn de apparaaten geeikt ect?

Het is een rollenbank geen schaafbank  ;D

Citaat van: mr-officer op 23-06-2011 11:16:41

Ik ga straks weer even klussen aan de Volvo. Had een begin gemaakt met 76mm alu buizen voor de IC, maar er moet meer aangepast worden dan ik dacht. Al met al wel een leuke klus.

Wout heeft me een aanbod gedaan voor een 16t turbo. Even kijken of we over de prijs eens kunnen worden.

Het lijkt alsof ik aan het zeiken ben, als het om geld gaat (mijn eigen woorden hoor), maar vergeet niet dat ik een zoontje heb van 11 maanden en in september een tweede zoon erbij krijg. Kan elk tientje dus goed gebruiken en mijn budget is dus niet zo groot ;)

Groet, Vé

Heb je "stage 0" bij deze auto al helemaal gereed ?  Dat wil zeggen, het helemaal op orde brengen van alle onderhoud aan alle delen.

mr-officer

Citaat van: -D©©©L- op 23-06-2011 12:21:32
Citaat van: cas op 23-06-2011 10:37:28
.  zijn de apparaaten geeikt ect?

Het is een rollenbank geen schaafbank  ;D

Citaat van: mr-officer op 23-06-2011 11:16:41

Groet, Vé

Heb je "stage 0" bij deze auto al helemaal gereed ?  Dat wil zeggen, het helemaal op orde brengen van alle onderhoud aan alle delen.

Ben ik druk mee bezig. Vandaar dat ik ook aan de portemonnee moet denken.

mr-officer